کد خبر 1110495
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
مایک پامپئو نمایه پمپئو نمایه

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با یک رسانه صهیونیستی آرزو کرده روزی همه کشورها موجودیت رژیم صهیونیستی را بپذیرند.

به گزارش مشرق، «مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا امروز دوشنبه ابراز امیدواری کرد همه کشورها موجودیت رژیم صهیونیستی را بپذیرند.

ببینید:

فیلم/ نشست خبری پمپئو و نتانیاهو درباره ایران

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» مدعی شد همه کشورها در سراسر خاورمیانه از جمله ایران روزی به این درک خواهند رسید که عادی‌سازی روابط آنها با اسرائیل در راستای منافعشان است.

پامپئو گفت: «امیدوارم که ایرانی‌ها یک روز روابطشان با اسرائیل را عادی کنند. بسیار امیدوارم که روزی دنیا اسرائیل را به عنوان سرزمین اصلی یهودی‌ها ببیند که قرار است در منطقه باشد.»

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: «بنابراین، من هیچ کشوری را از دایره این باورم که روزی تمام کشورهای دنیا می‌فهمند که انجام این کار برای کشورشان خوب است کنار نمی‌گذارم. ایران را هم در همین دایره قرار می‌دهم.»

پامپئو دوشنبه وارد فلسطین اشغالی شد و با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و گابی اشکنازی، وزیر جنگ این رژیم دیدار کرد. وزیر خارجه آمریکا درباره مسائل گوناگون از جمله عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی با مقام‌های این رژیم گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه آمریکا قرار است پس از فلسطین اشغالی عازم سودان، بحرین و امارات شده و تلاش‌ها برای مجاب کردن کشورها به عادی‌ازی روابط با رژیم صهیونیستی را ادامه دهد. پامپئو گفت نمی‌تواند درباره اینکه کدام کشور بعد از امارات رابطه‌اش را با اسرائیل عادی می‌کند اظهارنظر کند.

او گفت: «نمی‌توانم درباره اینکه کشور بعدی کدام کشور خواهد بود و همچنین درباره زمان وقوع آن صحبت کنم، اما به نظرم وقتی دنیا ببیند که انجام این کار هم از منظر دیپلماتیک، هم ازمنظر امنیتی و هم از منظر اقتصادی منافع عظیمی دارد، کشورهای دیگر هم می‌فهمند که کار درست همین است.»

وزیر خارجه آمریکا گفت اینکه مدت دوام تعهد اسرائیل برای عدم الحاق بخش‌های جدیدی از کرانه باختری چه مقدار خواهد بود، هنگامی که سران اسرائیل، امارات و آمریکا معاهده عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و ابوظبی را امضا کنند، مشخص‌تر خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 1
    شتر در خواب بیند پنبه دانه ...
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      1 1
      ای خوک کثیف، امیدت را با هیکل خوک مانندت به گور خواهی برد، حالا هی کفشهای صهیونیستها را بلیس.
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 3
    اگه اسراییلی وجود داشت بعد ارزو بکن :)))))))
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 1
    بزک نمیر بهار میاد / کمبزه با خیار میاد
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 1
    ما هم امیدواریم که سایه دولت امریکا و اسرائیل رو از روی زمین برداشته باشیم.
  • SE ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    4 1
    شترک اینقدر در خواب پنبه دانه خورده که شده عادت و در بیداری هم کود پنبه داره میخوره
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    5 0
    هر کی با سازمان ملل مشک داره پرتش کنید بیرون از سازمان ملل.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 4
    تو غلط و بیجا میکنی ایران را در این دایره قرار میدی که ما هم روابطمان با چنین رژیم وحشی و کودک کش سگیونیستی عادی شود روزی خواهد رسید به جای عادی سازی روابط نابودی اسرائیل را توسط مقاومت خواهی دید
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    بعد از اینکه معاهده رو امضاء کردن میگن مدت تعهد اسرائیل برای عدم الحاق بخش‌های جدید از کرانهٔ باختری یک ماه بود که فردا تموم میشه!!! خخخخخ
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 2
    معلومه که چنین روزی خواهد آمد ولی همه خواهند گفت عده ای رژیمی درست کردند و این مکان را غصب کردند و حالا این خرابه ها هم بقایای به جا مانده از آنهاست این زمان اصلا دور نیست به حول و قوه الهی
  • ش. AE ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 1
    این عجوزه پیر رو کسی پذیرا نیست البته اگر دین مبین یهود را از این نژاد پرستها جدا کنیم
  • FR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    نمیدانم ریشه حقیقت چیست اما وقتی به این گردن های کلفت و آن چشم های اشک آلود کودکان بی گناه که باحسرت به زندگی و اطراف نگاه میکنند ، مینگرم، میبینم بهیچ وجه نمیتوانم دوکفه ترازوی بی عدالتی را برابر کنم، مگر بالاتر ازاین هم هست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس