مسابقه ملی کتابخوانی «این پنچ تن» - کراپ‌شده

سنگر کتاب مرکزی با مشارکت انتشارات مهرستان و دیگر اهالی کتاب مسابقه ملی کتابخوانی این پنج تن را به مناسبت ماه محرم برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، مدیر روابط عمومی  سنگر کتاب‌ مرکزی با اعلام خبر برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی «این پنچ تن» گفت: سنگر کتاب مرکزی با مشارکت انتشارات مهرستان و دیگر اهالی کتاب مسابقه ملی کتابخوانی این پنج تن را به مناسبت ماه محرم برگزار می‌کند.

رضاهدایتی با بیان اینکه کتاب این پنچ تن می‌کوشد نگاهی تاریخ‌ مدار و درس‌آموز به زندگانی معصومان بیندازد و از این رهگذر، شماری از حقایق و آموزه‌های دینی را بازگوید. 

 وی تصریح کرد: تا امروز کتاب های بسیاری درباره تاریخ اسلام به زبان های مختلف نوشته اند اما کتاب پنچ تن می کوشد نگاهی تاریخ مدار و درس آموز به زندگانی نخستین معصومان بیندازد و از این رهگذار شماری از حقایق و آموزه‌های دینی را بازگو می کند. 

وی اظهار داشت: این مسابقه با مشارکت کتاب هیات، معاونت خواهران هیئت رزمندگان اسلام، کتاب هیات جامعه ایمانی، موسسه تخصصی نهج البلاغه و انتشارات مهرستان برگزار شده است و تیم چاپار کتاب این طرح را پشتیبانی می کند و جوایز از جمله ۴۰۰ هزار تومان برای یک نفر و ۶ جایزه ۱۰۰ هزار تومان برای ۶ نفر در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس