کد خبر 1109659
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
راهی که صیادمنش رفت؛ مسیری که پیش روی قائدی است

در شرایطی که اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی می‌توانست روزهای خوبی در فوتبال ایران داشته باشد، حالا در لیست فروش فنرباغچه قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان و ایرانی تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه این روزها شرایط خوبی ندارد و طبق گفته مسئولان باشگاه، در لیست فروش این تیم قرار گرفته است.

صیادمنش در ابتدای لیگ هجدهم به استقلال پیوست. کمتر کسی تصور می‌کرد این بازیکن 17 ساله خیلی زود در جمع آبی‌پوشان به یک چهره تبدیل شود. او در کنار مهدی قائدی بازی‌های خوبی را از خودش به نمایش گذاشت تا پای پیشنهادهای خارجی به روی او باز شود. فنرباغچه که جزو تیم‌های مطرح ترکیه است، برای استخدام او اعلام آمادگی کرد. مسئولان استقلال در نهایت اواخر لیگ او را به مبلغ 850 هزار دلار بابت رضایت‌نامه فروختند. صیادمنش نیز اواخر لیگ به بهانه مصدومیت کمتر برای استقلال بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

آدنا اسپور ترکیه به دنبال جذب صیادمنش

این استعداد جوان، در ترکیه نتوانست خودش را با شرایط فنرباغچه وفق دهد و به همین دلیل به صورت قرضی راهی یک تیم متوسط دیگر ترکیه شد. بازگشت او به فنرباغچه هم نتوانست وضعیتش را بهتر کند و در نهایت در لیست فروش قرار گرفت. صیادمنش با توجه به استعدادی که دارد، می‌تواند باز هم ادامه فوتبالش را در خارج از کشور پیگیری کند اما نکته مهم این است که او خیلی زود لژیونر شد و اگر کمی در استقلال باتجربه‌تر می‌شد، شاید شرایط بهتری پیدا می‌کرد.

قائدی دیگر جوان استقلال در این تیم با وجود دو فصل پرحاشیه، در سال سوم حضورش توانست 10 گل به ثمر برساند و 8 پاس گل بدهد؛ آماری خوب از یک بازیکن جوان. قائدی که زمزمه پیشنهاد خارجی به او نیز شنیده می‌شود، تجارب بیشتری نسبت به صیادمنش کسب کرده که برخلاف او که زود لژیونر شد، این تجارب می‌تواند در راهی که مهاجم بوشهری پیش رو دارد، یاری‌گر او باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 1
    خودش را نابود میکند این بچه جنبه نداره.
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      2 0
      اگر صیادمنش به ترکیه نمیرفت شاید تیم ملی امید ما هم در انتخابی المپیک شرایط بهتری داشت
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      1 0
      اگر صیادمنش به ترکیه نمیرفت شاید تیم ملی امید ما هم در انتخابی المپیک شرایط بهتری داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس