کد خبر 1108439
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
مظلومی برای صیادمنش شرط گذاشت

سرمربی تیم ملی جوانان با استقبال از وضعیت صیادمنش برای حضور در این تیم می‌گوید او برای شرکت در مسابقات رسمی باید حداقل در اردوهای پایانی تیم ملی جوانان حضور داشته باشد.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی که شاگردانش روز پنج شنبه در اولین بازی تدارکاتی تورنمنت چهارجانبه حافظان سلامت برابر پلیمر به میدان می‌رود، درباره این بازی گفت: ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و عصر امروز هم آخرین تمرین تیم قبل از مسابقه اول برگزار می‌شود. در این مقطع بیش از هر چیز به بازی‌های تدارکاتی مفید نیاز داریم. تشکر می‌کنیم از مسئولان فدراسیون و عواملی که این تورنمنت را در نظر گرفتند. از پلیمر شناخت زیادی نداریم اما شنیده‌ایم تیم خوبی هستند، تیم دانشجویان هم همیشه قدرتمند و مدعی است، نوجوانان هم که در کنار خودمان در کمپ تمرین می‌کند. این تورنمنت چهارجانبه به ما و نوجوانان کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد باشگاه اوکراینی برای جذب صیادمنش

سرمربی تیم ملی جوانان اضافه کرد: بچه‌ها انگیزه بسیار خوبی دارند و با نشاط در تمرینات حاضر می‌شوند که این مساله موجب شده تمرینات خوبی داشته باشیم. میزان آمادگی نفرات را در همین بازی‌های تدارکاتی مشخص می‌شود. فکر می‌کنم تا امروز تقریبا ۷۰% از ترکیب تیم را شناسایی کرده‌ایم و بخش باقیمانده هم در فرصتی که داریم مشخص می‌شود. البته دوستان لطف دارند و همچنان بازیکنانی را به ما معرفی می‌کنند اما با عرض پوزش امکان دیدن همه این نفرات در فرصت اندکی که باقی مانده وجود ندارد، خصوصا در شرایط کرونایی که نمی‌توانیم بازیکنان جدید را وارد اردو کنیم. در نهایت فکر می‌کنیم تغییرات گسترده‌ای نخواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم بهترین نفرات برای حضور در مسابقات انتخاب شوند.

مظلومی در پایان پیرامون امکان اضافه شدن الله‌یار صیادمنش به تیم ملی جوانان گفت: این اتفاق خوب است که الله‌یار هم در این رده سنی می‌تواند به تیم ما کمک کند و حتما چنین بازیکن باتجربه‌ای برای تیم جوانان بسیار مفید و تاثیرگذار است. تنها شرط من این است که قبل از مسابقات و حداقل در اردوهای آخر صیادمنش را در اختیار داشته باشیم و اینطور نباشد که فقط برای تورنمنت به جمع ما اضافه شود. امیدوارم هماهنگی‌های لازم صورت بپذیرد و الله‌یار در کنار بچه‌ها حاضر شود تا در کار و برنامه‌های ما قرار بگیرد. قطعا در این صورت به ما کمک می‌کند و نیروی تازه‌ای به تیم تزریق خواهد شد.

نخستین بازی تیم ملی جوانان در تورنمنت چهارجانبه حافظان سلامت برابر پلیمر روز پنج شنبه ساعت ۱۷ در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس