کد خبر 1125951
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
هشدار درباره ناامنی فرهنگی ناشی از سرمستی ثروت

آل هاشم گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود تاکید فرموده اند، ناامنی فرهنگی ناشی از سرمستی ثروت و مواد دیگر از مسائلی است که باید پلیس با آن مقابله و برخورد جدی داشته باشد.

به گزارش مشرق،   حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت در جامعه، فلسفه وجودی پلیس را در هر کشوری ایجاد کننده نظم و امنیت دانست و  اظهار داشت: نیروی انتظامی در مسئولیت ایجاد امنیت مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است چرا که ایجاد امنیت در جامعه از وظایف جمهوری اسلامی است و مظهر این امینت و عامل وسط میدان؛ نیروی انتظامی است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر عمل مقتدرانه و قاطعانه این نیرو اضافه کرد: در موضوع امنیت نباید به امنیت جانی محدود شویم و همان طور که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود تاکید فرموده اند، ناامنی فرهنگی ناشی از سرمستی ثروت و مواد دیگر از مسائلی است که باید پلیس با آن مقابله و برخورد جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه براساس فرمایش معصوم علیه اسلام؛ امنیت، عدالت و آسایش از نیازهای جامعه بشری است، گفت: امنیت از نیازهای اولیه توده مردم است و بدون فصل امنیت نه خوراکی لذت بخش است و نه در خانواده ای انس ایجاد می شود و نه شغل و درآمدی فایده می دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی لازمه اقتدار در جامعه را تحقق امنیت دانست و ادامه داد: قدرت یافتن نیروی انتظامی علاوه بر ایمان راسخ به هدف، ارتقای فناوری و آموزش های مهارتی به پشتوانه زیر ساخت های قانونی است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: نیروی انتظامی در چارچوبی که قانون برای آن معین می کند، بعنوان سرپنجه عدالت باید قوی باشد و همان طوریکه مقام معظم رهبری در بیاناتشان به مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم فرموده اند؛ قوه قضاییه و دستگاه انتظامی برای مقابله با فساد و ثروت های بادآورده نباید دچار کمبود قانون باشند و اسرع وقت باید برایشان قوانین لازم فراهم کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس