کد خبر 1109382
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
بررسی مشکلات خرید مسی / چه باشگاه‌هایی می‌توانند لئو را خریداری کنند؟

اکنون که موضوع رفتن مسی از بارسلونا مطرح شده، چه باشگاه‌هایی توانایی خرید فوق ستاره آرژانتینی را دارند؟

به گزارش مشرق، لیونل مسی پس از شکست سنگین بارسلونا و بایرن مونیخ از رفتن خود پرده برداشت.

این موضوع پس از جلسه پنج شنبه شب او با رونالد کومان به اوج خود رسید و فوق ستاره آرژانتینی مدعی شد که آینده خود را در بارسلونا نمی‌بیند!

موضوعات مختلفی در رفتن مسی از بارسلونا وجود دارد که در گزارش‌های پیش صحبت شد. از گزارش رادیوکاتالونیا که گفته بود مسی برای کسب جام قهرمانی می‌خواهد بارسلونا را ترک کند گرفته تا گزارش الموندو دپورتیوو که مسی را غیرقابل فروش دانست.

اسپورت، رسانه پرفروش شهر بارسلونا در خصوص رفتن مسی نیز گزارشی را منتشر کرد. این رسانه اسپانیایی که سومین روزنامه ورزشی پرفروش کشور اسپانیاست در تیتر امروز خود از عبارت «انتقال سخت» نام برد.

در اقتصاد آشفته پساکرونایی باشگاه‌های اروپایی، خرید مسی واقعا مشکل است و به همین دلیل اسپورت در گزارش امروز خود از 3 تیم به عنوان اصلی‌ترین خریداران مسی نام برد.

اسپورت در گزارش خود مدعی شد که به دلیل مشکلات بسیار زیاد تیم‌های جزیره، انگلیسی‌ها من جمله منچسترسیتی قادر به خرید لئو مسی نیستند.

پاری سن ژرمن یکی از مشتری‌های مسی است ولی ترس سران پاریسی از قانون «فیرپلی مالی» بوده که یک مانع برای خرید مسی خواهد بود.

ناصر الخلیفی پس از خرید 222 میلیون یورویی نیمار و 180 میلیون یورویی ام‌باپه به شدت زیر نظر یوفا قرار گرفته است. با اینکه سر خرید 2 ستاره فوق پاریس جان سالم به در برد ولی سر مسی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

اسپورت در ادامه گزارش خود از یوونتوس و اینترمیلان به عنوان مشتری‌های مسی نام برد و مدعی شد که تیم‌های ایتالیایی به دلیل اینکه مالیات کمتری نسبت به فوتبالیست‌های مشهور می پردازد از شانس بیشتری برخوردار هستند.

اینترمیلان به عنوان اصلی‌ترین خریدار مسی آماده است که زوج لئو و مارتینز را در سن‌سیرو تشکیل دهد.

باید دید سری‌آ می‌تواند دارنده 11 توپ طلا را در خود بگنجاند و به بمب خبری دنیا بدل شود.

البته مشکلات رونالدو برای یوونتوس باید سرمشق اینتری‌ها شود. کریستیانو سالی 31 میلیون یورو برای یووه خرج تراشیده و در اقتصاد کنونی تورین مشکل ایجاد کرده است.

پس به نقل از اسپورت،‌تنها 3 باشگاه پاریس،‌یوونتوس و اینترمیلان می‌توانند مسی را خریداری کنند که این خرید هم به قدری مشکل خواهد بود که غیرممکن به نظر می‌رسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس