کد خبر 1109758
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
سوارس و راکیتیچ در اولویت فروش / بررسی لیست خروجی بارسلونا

بارسلونا در اولویت فروش ستاره‌های اروگوئه‌ای و کروات خود را قرار داده است و می‌خواهد این 2 بازیکن را به تیمی دیگر واگذار کند.

به گزارش مشرق، پس از باخت سنگین 8 بر 2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ پروژه بازسازی تیم از سوی باشگاه بارسلونا آغاز شد و رونالد کومان برای احیای این پروژه به نیوکمپ رسید.

طبق گزارش مارکای اسپانیا، لوئیس سوارس و ایوان راکیتیچ 2 ستاره‌ای هستند که در اولویت بارسلونا برای فروش قرار گرفتند.

این تیم می‌خواهد نفسی تازه به ترکیبش اضافه کند و می‌خواهد از این 2 بازیکن پروژه‌اش را آغاز کند.

سوارس در 2 فصل گذشته به دلیل مصدومیتی که در زانوی خود داشت، بیشتر اوقات خوب و آماده نبود و دیگر بارسلونا یک مهاجم طراز اول همیشگی و باثبات نداشت. به همین دلیل سران بارسلونا برای جانشینی او از اواسط فصل گذشته و پیش از دوران کرونا برای خرید «لائوتارو مارتینز» با اینترمیلان مذاکره کردند.

بیشتر بخوانید:

سکوت سوارس شکست

ستاره اروگوئه‌ای پیشنهادهایی از اروپا و لیگ آمریکا نیز دارد و می تواند به تیمی دیگر برود. این بازیکن در مصاحبه روز گذشته خود با ال‌پایس البته به این اخبار واکنش نشان داد و اظهار داشت که باشگاه با او در خصوص فروش صحبت نکرده و اگر کسی می‌خواهد سوارس را به فروش رساند باید با خود او صحبت کند.

از طرفی دیگر ایوان راکیتیچ یک مشتری دست به نقد دارد که به نظر می‌رسد این بازیکن با احتمال فراوان راهی سویا می‌شود.

خوشحالی او پس از قهرمانی سویا در لیگ اروپا نیز سوژه رسانه‌ها شد و می‌توان گفت ستاره کروات فصل آینده زیر نظر لوپتگی خواهد بود.

مارکا در ادامه گزارش خود از «آرتورو ویدال» به عنوان گزینه‌ای برای خرید مارتینز از اینترمیلان سخن گفت.

این بازیکن می‌تواند هزینه ستاره آرژانتینی را پایین‌تر آورد. از طرفی آنتونیو کونته به شدت علاقه‌مند به ویدال است و بارسلونا می‌تواند از این حربه برای خرید مارتینز استفاده کند.

 بارسلونا در ادامه تغییراتی که می‌خواهد در ترکیب خود ایجاد کند اگر پیشنهادی برای «جرارد پیکه» یا «جوردی آلبا» بیاید بررسی خواهد کرد ولی در لحظه کنونی اجباری برای فروش آنها نیست.

از طرف دیگر «سرخیو بوسکتس» جایگاه متزلزلی در ترکیب بارسلونا پیدا کرده و مشخص نیست از نظر تاکتیکی در اندیشه‌های کومان جای دارد یا خیر. با آمدن پیانیچ نیز حضور بوسکتس شاید کم‌رنگ‌تر از گذشته نیز بشود و باید دید باشگاه در خصوص شماره 5 خود چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 0
    لیست (انگلیسی) = فهرست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس