کد خبر 1108862
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
بدهی آمریکا

یک کارشناس با بیان اینکه آمریکا بدهکارترین کشور در طول تاریخ به حساب می‌آید، پیش‌بینی کرد بحران مالی جدید در راه است که شاید بدتر از بحرانهای قبلی هم باشد.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، در حالیکه محرک‌های پولی برای کوتاه‌مدت به بازارهای مالی تزریق شود اما حجم زیاد بدهی ایجاد شده عواقب بسیار بدی در طولانی‌مدت برای اقتصاد کشورها خواهد داشت. 

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی کاهش قدرت دلار در سایه سیاست‌های آمریکا

یک اقتصاددان اعلام کرد که افزایش نقدینگی از ماه مارس به شدت وابسته به بدهی‌ها بود. ۶ ماه پیش آمریکا بزرگترین بدهکار تاریخ جهان محسوب می‌شد و هرگز هیچ کشوری به این اندازه بدهی نداشته است. پس از آن میزان بدهی آمریکا از تریلیون‌ها دلار فراتر رفت. بنابراین طبیعی است شما هم به من تریلیون‌ها دلار بدهید من وضعیت مناسبی را رقم خواهم زد. 

راجرز هشدار می‌دهد که بحران مالی آینده بسیار بدتر از آنکه امسال شاهد بودیم خواهد بود و مطمئناً بدترین شرایط زندگی را رقم خواهد زد.

در حال حاضر دولت‌ها به دنبال چاپ پول هستند و هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شوند و مفهوم همه اینها این است که شرایط آینده بسیار بدتر خواهد شد.

در باره موضوع طلا، شرایط برای صعود این فلز وجود دارد به حدی که شاید به حباب هم وارد شود.« اما من اگر توصیه‌ای که به بچه‌هایم داشته باشم حتماً می‌گویم که طلا و نقره را نگهداری کنند چون شرایط این حباب مقطعی خواهد بود.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس