کد خبر 1108345
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
فقط ۸ بازیکن بارسلونا فروشی نیستند

باشگاه بارسلونا تنها ۸ بازیکن خود را در فهرست فروش قرار نخواهد داد.

به گزارش مشرق، به نقل از آس، خوسپ ماریا بارتومئو به صورت علنی اعلام کرد که چه بازیکنانی در فصل آینده در بارسلونا می مانند تا تحت هدایت رونالد کومان (سرمربی هلندی هنوز به صورت رسمی هدایت بارسا را بر عهده نگرفته است) کار کنند. این فهرست خیلی کوتاه است و تنها شامل هشت بازیکن می شود. نخستین بازیکن که در راس پروژه کومان قرار دارد لیونل مسی است. پس از آن رییس باشگاه کاتالانی از بازیکنانی نام برد که قرار است مسی را در این مسیر همراهی کنند. او گفت: "نلسون سمدو، آنتوان گریزمان، لانگله، مارک آندره تراشتگن، عثمان دمبله و دی یانگ." پیش از آن در جریان مصاحبه زنده با شبکه بارسلونا آنسو فاتی به این فهرست اضافه شده بود. بارتومئو درباره مهاجم جوان اسپانیایی اظهار کرد: "او با پیشنهادهای زیادی روبرو شده است اما قبلا هم گفتیم که فاتی فروشی نیست و بارسا را ترک نخواهد کرد." بر اساس گفته های رییس آبی اناری ها در مجموع هشت بازیکن فروشی نیستند. 

بیشتر بخوانید:

کم دوام‌ترین مربی تاریخ بارسلونا

باید این نکته را یادآوری کرد که تیم نخست بارسلونا برای این فصل از ۱۹ بازیکن تشکیل شده است و یکی از آن ها آرتور ملو است که قطعا در کنار این گروه نخواهد بود چون با یوونتوس قرارداد امضا کرده است. اکنون یازده بازیکن باقی می ماند که می توانند به فروش برسند: نتو، سرخی روبرتو، جرارد پیکه، جوردی آلبا، جونیور، برایت‌ویت، ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، آرتورو ویدال، ساموئل اومتیتی و لوییس سوارس. 

انتقال برخی از آن ها در اولویت قرار دارد و راکیتیچ، ویدال، برایت‌ویت‌، جونیور و اومتیتی در آستانه خروج از باشگاه قرار دارند. سپس نوبت به "گاوهای مقدس" می رسد. یکی از آن ها لوییس سوارس است که هم به خاطر سن و هم به پایان رسیدن قراردادش در فصل آینده توصیه می شود فروخته شود اما در این فهرست نام آلبا و بوسکتس هم دیده می شود که به نظر می رسد باید چمدان هایشان را ببندند، حتی پیکه که به نظرش رسید در صورت نیاز باشگاه را ترک کند.

حداقل ۹ بازیکن در تیم نخست بارسلونا حضور خواهند داشت. به این جمع ترینکائو و میرالم پیانیچ هم خواهند پیوست. تقریبا حضور پدری، به همراه فاتی، ریکی پویگ و رونالد آرائوخو از تیم های پایه قطعی است. بر این اساس کومان حداقل باید با سه یا چهار بازیکن دیگر قرارداد امضا کند تا بتواند تیم خود را برای فصل پیش رو کامل کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس