ترامپ نمایه

منابع مطلع از تمایل «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا برای دیدار با همتای روس خود قبل از برگزاری انتخابات ۲۰۲۰ در ماه آبان خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه ها به نقل از منابع مطلع از احتمال دیدار رئیس جمهور ایالات متحده با همتای روس خود قبل از انتخابات ۲۰۲۰ خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

ترامپپوتین فاکتور مهمی است

برخی مقامات آگاه  غروب یکشنبه  به وقت تهران به شبکه خبری «ان بی سی» گفتند که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به مشاوران خود گفته که مایل به ملاقات با «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود قبل از انتخابات نوامبر (آبان) است.

به رغم صحبتهای ترامپ درباره لزوم ترمیم روابط با روسیه، اقدامات عملی دولت او در نقض توافقات تسلیحاتی آمریکا با روسیه از قبیل توافق منع آزمایش موشک‌های دوربرد و تحرکات برای نظامی‌گری در فضا، سوءظن‌های مسکو درباره مقاصد واقعی واشنگتن را تشدید کرده است.

روابط این  دو کشور بر سر مسائل مختلف دچار تنش‌های گسترده است. بحران اوکراین، گسترش ناتو به سمت شرق اروپا و مناطق همجوار روسیه، ادعای واشنگتن درباره دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ و تلاشش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، اختلاف نظرها درباره مسائل غرب آسیا به ویژه سوریه، طی سال‌های اخیر بر روابط آمریکا و روسیه سایه سنگینی افکنده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس