کد خبر 1107246
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
امامعلی: مقابل استقلال دست به عصا بودیم/ با اخطارهای نادرست محروم شدم

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل استقلال دست به عصا بازی کردیم ولی کسب همین یک امتیاز هم می‌تواند در هفته آخر به تیم ما کمک کند.

به گزارش مشرق، فراز امامعلی در خصوص بازی با استقلال گفت: این یک بازی مهم برای تیم ما بود که خوشبختانه یک امتیاز گرفتیم، البته گرفتن سه امتیاز ماندن تیم ما را در لیگ برتر قطعی می‌کرد اما نمی‌توانستیم بی‌محابا به دروازه استقلال حمله کنیم چون احتمال داشت ضربه بخوریم. ما در این بازی تا حدودی دست به عصا و محتاط بازی کردیم ولی چند موقعیت خوب هم داشتیم که هدر رفت.

بیشتر بخوانید:

رحمتی: استقلال مقابل پیکان خوب کار نکرد

وی در خصوص گلی که برابر استقلال به ثمر رساند تاکید کرد: این سومین گلی بود که برابر استقلال به ثمر رساندم، البته من فقط ضربه آخر را زدم و زحمات دیگر بازیکنان پیکان را نباید نادیده گرفت. دوست داشتم این گل سه امتیازی باشد ولی باز هم خوشحالم که به تیمم کمک کردم.

امامعلی در خصوص محرومیتش از بازی برابر سپاهان گفت: کارت زردی که در بازی با استقلال گرفتم هیچ مشکلی نداشت ولی اخطارهایی که در بازی‌های قبلی گرفتم نادرست بود و این موضوع باعث شد تا از بازی با سپاهان محروم شوم که بابت این موضوع ناراحتم. متاسفانه ما با داورها اصلا نمی‌توانیم صحبت کنیم و برخی ازآنها می‌خواهند اشتباهات‌شان را توجیه کنند، وقتی هم حرف می‌زنیم بدون اینکه توهینی کرده باشیم، خیلی راحت اخطار می‌دهند.

مهاجم پیکان در ارتباط با شانس ماندن تیمش در لیگ برتر خاطرنشان کرد: من امیدوارم که بمانیم. فقط امیدوارم تیم‌هایی که هفته آخر برابر گزینه‌های سقوط بازی می‌کنند انگیزه داشته باشند تا شاهد انجام فوتبال پاک در بازی‌های حساس و تعیین‌کننده باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس