کد خبر 1107205
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
رحمتی: شادابی و طراوت را در بازی استقلال ندیدیم/ پیکان به هدفش رسید

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که شادابی و طراوت را در بازی آبی‌پوشان مقابل پیکان ندیدیم و شاگردان مجیدی در یک سوم دفاعی حریف موفق نبودند.

به گزارش مشرق، کیانوش رحمتی درباره بازی استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد نبودیم. پیکان به آن چیزی که مدنظر و هدفش که کسب امتیاز بود، رسید. از آن طرف استقلال نتوانست روند خوب بازی‌های گذشته‌اش را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

فرهاد مجیدی یک بازیکن را اخراج کرد

وی ادامه داد: استقلال مقابل پیکان اصلاً خوب کار نکرد و برخلاف بازی‌های گذشته که آبی‌پوشان در خلق موقعیت عالی بودند، در این بازی نتوانستند موقعیت‌های گل زیادی خلق کنند و مثل بازی با شهر خودرو که با وجود اینکه با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید و مقابل این تیم شانس زدن 4،5 گل دیگر را هم داشتند، اما مقابل پیکان  به آن صورت موقعیت گلی ایجاد نکرد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: سرعت بازی آبی‌پوشان پایین بود و آن ریتمی که باید می‌داشتند و به بازی سرعت می‌دادند را نداشتند تا بتوانند از اشتباه حریف استفاده کنند. شاگردان مجیدی مقابل پیکان حتی نتوانستند حریف را پرس کنند تا بعد از آن  با حفظ توپ موقعیت گل ایجاد کنند. فکر می‌کنم فشردگی بازی‌ها و فرسایشی شدن مسابقات روی عملکرد تیم تاثیر گذاشته است و در کل آن انتظاری که از استقلال داشتیم را در بازی ندیدیم. 

رحمتی خاطرنشان کرد: در هر صورت در بازی مقابل پیکان، استقلال واقعی را ندیدیم و فوتبال شناور را این تیم را شاهد نبودیم. فوتبالی که در همه خطوط  بازیکنان به نحو احسن به نمایش می‌گذارند را مقابل شاگردان ویسی ندیدیم. آن شادابی و طراوت را در بازی استقلال ندیدیم. شاگردان مجیدی در طول نود دقیقه در یک سوم دفاعی پیکان موفق نبودند.

وی در پاسخ به این سوال که دربی حذفی تاثیری در عملکرد استقلال نداشته است؟ گفت: فکر نمی‌کنم دربی حذفی تاثیری در عملکرد بازیکنان داشته باشد. بازیکنان حرفه‌ای هستند و برگزاری دربی بیشتر به آنها انگیزه خواهد داد و از این فرصت استفاده می‌کنند تا خودشان را برای حضور موفق در دربی حذفی آماده نگه دارند. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    داور خوب کار نکرد کیانوش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس