کد خبر 1106856
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
دیویس

آلفونسو دیویس، ستاره جوان بایرن مونیخ در بازی شب گذشته مقابل بارسا عملکرد خیره کننده ای را از خود ارائه داد.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ در یک بازی کاملاً یک طرفه شب گذشته موفق شد با نتیجه عجیب و قابل توجه 8-2 بارسلونا را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

قبل از مسابقه کارل هاینس رومنیگه به لیونل مسی درباره مدافع چپ نوجوان بایرن یعنی آلفونسو دیویس هشدار داده بود اما در حقیقت این مدافعان بارسا بودند که باید به این اخطار توجه می کردند.

در دقیقه 62 بازی و در حالی که بایرن با نتیجه 2-1 از حریف خود پیش بود، آلفونسو دیویس روی یک حرکت خوب ابتدا از لیونل مسی عبور کرد و سپس با یک دریبل استثنایی آرتور ویدال را محو کرد. این اما پایان کار نبود و مدافع جوان یا بهتر بگوییم نوجوان بایرن بعد از عبور آسان از نلسون سمدو و بعد جرارد پیکه توپ را در دهانه دروازه برای جاشوا کیمیچ ارسال کرد و این بازیکن دروازه خالی بارسا را گشود؛ در واقع این گل به گونه ای بود که شاید اگر قانون اجازه میداد، بهتر بود که آن را به نام آلفونسو دیویس ثبت کنیم.

عملکرد آلفونسو دیویس به قدری خیره کننده بود که دارن فلچر، کارشناس BT Sport پس از پایان بازی ادعا کرد که این بازیکن به زودی به بهترین دفاع کناری دنیا تبدیل خواهد شد.

فرای گلی که دیویس در مقابل بارسلونا نقش اساسی را در آن ایفا کرد، این مدافع جوان در طول مسابقه نیز عملکرد خیره کننده ای را از خود به جای گذاشت تا یک شب رویایی برایش به ثبت برسد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    3 0
    اول که تیتر را نگاه کردم احساس کردم فحش نوشتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس