کد خبر 1106864
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
مسی

بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا خواهان حضور ژاوی هرناندس روی نیمکت سرمربیگری این تیم هستند.

به گزارش مشرق، شکست تحقیرآمیز 8 -2 شب گذشته (جمعه) بارسلونا مقابل بایرن‌مونیخ و حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به نوعی مهر تأیید بر اخراج کیکه ستین از سمت سرمربیگری این تیم است، هرچند هنوز به طور رسمی این اتفاق نیفتاده است. خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا پس از این شکست فاجعه‌آمیز خبر داد تصمیمات جدیدی گرفته شده که تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

سال سیاه بارسلونا

اکنون شبکه تلویزیونی «ESPN» به نقل از منابع خود خبر می‌دهد که کیکه ستین به پایان کار خود در بارسلونا رسیده است و تصمیم برای اخراج این سرمربی اسپانیایی پیش از بازی با بایرن‌مونیخ گرفته شده است. مائوریسیو پوچتینو، رونالد کومان و ژاوی هرناندس گزینه‌های اصلی سرمربیگری بارسا هستند.

شبکه رادیویی «کادنا کوپه» اسپانیا هم مدعی شد، لیونل مسی خواهان برگزاری زودهنگام انتخابات باشگاه بارسلونا و تغییر در ساختار باشگاه شده است، در غیر اینصورت حاضر به تمدید قرارداد فعلی‌اش که تنها یک سال دیگر اعتبار دارد، نیست. گفته می‌شود مسی پس از شکست سنگین بارسلونا در رختکن تیم گفته است "در حال حاضر، ما نیاز به ایده‌های جدید، چهره‌های جدید و برنامه‌های جدید داریم". از دو باشگاه اینتر و منچسترسیتی به عنوان مشتریان برنده 6 توپ طلا یاد شده است.

نشریه اسپانیایی «آ اِس» هم گزارش داد، بازیکنان بارسلونا خواهان حضور ژاوی هرناندس روی نیمکت آبی‌واناری‌ها هستند. آنها معتقدند بارسلونا نیاز به رهبری دارد که بتواند این تیم را به پیش ببرد و شخصیت لازم برای احیای بارسا را داشته باشد و آن شخص کسی نیست جز ژاوی هرناندس، هافبک پیشین آبی‌واناری‌ها و سرمربی کنونی السد قطر.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس