کد خبر 1105987
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۵
کرونا نمایه

«تپش مهر» عنوان مستندی از گروه روایت فتح است که امروز از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، مهدی امینی کارگردان مستند «تپش مهر» گفت: ثبت حضور نیروهای جهادگر در ایام مواجهه کشور با بیماری کرونا، به‌عنوان جلوه‌هایی از فرهنگ اسلامی و انقلابی، ضروری و با اهمیت می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

«بانوی قرن» به زیارت امام رضا(ع) رفت +‌ عکس

کدام خبرنگاران در جنگ تاثیر بیشتری داشتند؟ + تصاویر

وی عنوان کرد: در عرصه مدافعان سلامت نقش بانوان بسیار پررنگ بوده و هست. من به‌عنوان مستندساز با دیدن این همه ایثار و فداکاری احساس وظیفه کردم برای به تصویر کشیدن بخشی از تمدن‌سازی مادرانه بانوان جهادی که با شیوع ویروس کرونا در کشور برای کمک‌رسانی به کادر درمان و خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند.

کارگردان مستند «تپش مهر» با تأکید بر اهمیت فعالیت بانوان جهادگر در عرصه پشتیبانی از بیمارستان‌ها اظهار داشت: در روزهای اول شیوع ویروس کرونا و شروع تصویربرداری این مستند، بیشتر این بانوان می‌خواستند در گمنامی ‌مطلق باشند و از حضور جلوی دوربین ما ممانعت می‌کردند؛ اما ما با این توضیح که نیاز به ثبت فرهنگ مهربانانه و ایثارگرانه جهادی و انتشار و دیده شدنش داریم، آنها را قانع کردیم.

مستند «تپش مهر» به کارگردانی مهدی امینی و تولید شده در گروه مستند روایت فتح است که امروز، ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود. 

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    فرشته های زیبا خدا نگهدارتون باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس