کد خبر 1105582
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
شورای شهر تهران

شورای شهر تهران در ادامه سیاسی‌کاری‌های گذشته، نام یک خیابان را به اسم رئیس‌ دولت موقت تغییر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

شورای شهر نام خیابان آب را به نام مهدی بازرگان تغییر داد. این شورا قبلا نیز نام مصدق و همچنین برخی بازیگران و هنرپیشه‌ها را برای برخی خیابان‌های بالاشهر انتخاب کرده بود.

بیشتر بخوانید:

تلاش تندروهای شورای شهر برای توقف فعالیت‌های عاشورایی در تهران +سند

این رویکرد در حالی است که شورای شهر ظرف سه سال گذشته، هیچ کار باارزش و ماندگاری برای تسهیل زندگی مردم انجام نداده و به تصریح رئیس شورای شهر در دوره مدیریت فعلی، حتی یک متر هم بر خط مترو تهران اضافه نشده است.

جالب اینکه شورای شهر در این مدت ۳ ساله، ۳ بار شهردار عوض کرده (آقایان نجفی، افشانی و حناچی) که در نوع خود بی‌نظیر و بی‌سابقه است.

با این اوصاف و صرف‌نظر از انتقادهای جدی به عملکرد رئیس دولت موقت (و رئیس گروهک نهضت آزادی) به نظر می‌رسد اگر خود آن مرحوم نیز اکنون زنده بود، از شورای شهر فعلی با کارنامه مردودی آن برائت می‌جست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 0
    بسوزه پدر کارنامه پوچ و تباه و عوامفریبی که هردو از مشخصات بارز جماعت افسادطب است
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 0
    بازرگان موجود خبیثی بود که حتی حاضر به اعلام برائت از فرزندان عزیزش یعنی مجاهدین خلق نشد. بیخود برای چنان جرثومه ای قداست نتراشید.
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    همینطوری پیش بره بعضی از اعضای شورای شهر تهران خیابانهای پایتخت را یکی یکی بنام تقی زاده / شریف امامی / حسین علاء / میرزا ملکم خان / احسان نراقی / ابوالحسن خان ایلچی / فروغی / فرمانفرمائیان / حسین نصر / اخوند زاده و... باز میگردانند . البته مرحوم بازرگان به هیچ وجه در طیف این اراذل و اوباش انگلیسی نبود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس