فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر حیدری

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو در حوزه مقابله با ویروس کرونا از همان روز اول روحیه آفندی داشته و با اجرای رزمایش‌های مختلف به جایگاه ممتازی دست یافته‌ایم.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در دهمین جشنواره مالک اشتر که همزمان در تهران و قرارگاه‌ها منطقه‌ای و ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و اصفهان به‌شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: نیروی زمینی ارتش اساس فرماندهی خود را بر سه اصل، ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار کرده است.

وی با اشاره به حضور مؤثر و جهادی نیروی زمینی ارتش در گذشته در دفاع مقدس، بعد از آن در برقراری امنیت در مرزها و اینک نیز در مرزهای غرب، جنوب و شرق کشور و این روزها در مقابله با ویروس منحوس کرونا، افزود: در حوزه مقابله با ویروس کرونا از همان روز اول روحیه آفندی داشته و با اجرای رزمایش‌های مختلف به جایگاه ممتازی دست یافته‌ایم به نحوی که دوشا دوش وزارت بهداشت و درمان، اداره بهداشت و درمان نزاجا در گستره عظیم با ۲۸ بیمارستان ثابت و تعداد قابل ملاحظه‌ای بیمارستان سیار حضور داشت که برپایی نقاهتگاه ۲۰۰۰ تخت خوابی در تهران گوشه‌ای از اقتدار این نیرو بود.

بیشتر بخوانید:

فرمانده نیروی زمینی ارتش به دستاوردهای ناوگان بالگردی هوانیروز اشاره کرد و اظهار داشت: امروز هوانیروز ارتش به دستاوردهای مهمی در حوزه ارتقا برد موشک‌ها، ساخت و تولید دوربین‌های دید در شب، اورهال و … دست یافته که در نوع خود بی بدیل است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به نگهداری تجهیزات و ادوات در نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و افزود: نگهداری ادوات زرهی، توپخانهای بسیار مهم است، امروز این نیرو در حوزه تحرک به جایگاه مطلوبی رسیده است و از هر حیث آماده و پا در رکاب است.

امیر حیدری به قدرت دفاعی و آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: نیروی زمینی ارتش آنچنان خود را آماده کرد که رزم نزدیک زمینی را عند الزوم در رکاب ولایت به دشمن تحمیل کند.

وی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح قدرتمند جمهوری اسلامی تحت امر ولایت بر منطقه حاکم هستند، دشمن باید بداند با وجود این قدرت الهی (قدرت ولایت) جایگاهی در خلیج فارس، دریای عمان و جغرافیای این منطقه ندارد، آثار بیرون راندن آنها هم با عنایت خداوند هویدا شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: با اقتداء به شهدای عزیزمان تا آخرین نفس در رکاب ولایت خواهیم ماند، همواره گفته و می‌گوئیم؛ آقای ما «از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن».

امیر حیدری گفت: آنچه که ما را به این قدرت رسانده است این است که صراط مستقیم و مجسم خود را وجود مبارک ولایت امر مسلمین (ولایت فقیه) دانسته و با اطاعت محض

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    4 2
    ای بابا تو نظامی هسنی!؟درفرامرزها نیروهای ایرانی وامکاناتمان درسوریه دارند نابود میشوتد-تو روصه میخوانی!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس