کد خبر 1105024
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مسکن نمایه

طبق پیگیری‌ها از وزارت راه و شهرسازی، اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن فردا به بانک مرکزی ارسال خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی، در واکنش به اینکه هنوز اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن به بانک مرکزی ارسال نشده است، گفت: تلاش می کنیم تا قبل از ۲۱ مرداد اطلاعات متقاضیان را به بانک مرکزی بدهیم و با توجه به آنکه تمامی اطلاعات و بررسی ها در حال انجام است، بنابراین به زودی تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید:

سازوکار اعطای کمک ودیعه مسکن و روش‌های بازپرداخت

محمودزاده اضافه کرد: بانک مرکزی به سامانه وزارت راه و شهرسازی متصل است و امیدواریم هرچه سریعتر پالایش اطلاعات متقاضیان انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: اطلاعات اولین گروه های اطلاعاتی به بانک ارسال شده است و هم اکنون ۱۹ بانک و موسسه اعتباری مسئولیت پرداخت این تسهیلات را برعهده دارند به طوری که ۲ موسسه اعتباری و ۱۷ بانک این تسهیلات را پرداخت خواهند کرد.

او بیان کرد: سهمیه هر بانک و هر فرد مشخص شده و با توجه به آنکه تمامی بانک ها و موسسات به سایت Tem.mrud.ir متصل هستند با استفاده از اطلاعات این سامانه می توانند اقدام به پرداخت تسهیلات کنند.

محمود زاده تصریح کرد: پالایش و آنالیز این اطلاعات کاملاً علمی و سیستماتیک است و میزان سهم هر شهر و فرد مشخص شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان تاکید کرد: سعی خواهیم کرد پرداخت تمامی تسهیلات را تا پایان مرداد و ابتدای شهریور ماه به مرحله  اجرایی برسانیم.

ببینید:

فیلم/ جزئیات پرداخت وام ودیعه مسکن از زبان همتی

صبح امروز عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی از عدم ارسال اطلاعات متقاضیان به بانک مرکزی گلایه کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسماعیلی IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    1 0
    سلام .. تا کنون یک ماه از ثبت نام می گذره خبری از پرداخت وام دیعه مسکن نیست لطفا پیگیری کنید.. باتشکر از شما
  • پرویز تمدنی تقدسی IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    باسلام چرا برا من ورد خواست زدن برنامه چیه وباید به کجا مراجعه کنم من یک مستاجرم درتهران زندگی میکنم ودرخواستم برا شهرک جدید هشتگرد کرج میباشد لطفا پیگیری نمایید با تشکر
  • افسانه صفرپور IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    من سر پرست خانواده هستم 30 سالدرتهران مستجر هستم اما هنوز ودیعه مسکن به اسمم نیومده
  • مریم IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    1 0
    چرادولت به جای وام دادن بیشترگرفتارکردن مردم به همین تعدادواحدمسکونی نمیده?چطوربرای خودشون خانه های سازمانی دارن برای مردم نه?مفت نده هرکی هرچی پول پیش داره بده درماه قسط بده بجای اجاره به شرط مالکیت.پول این مملکت بجای خرج شدن برای مردم فقط داره اختلاس میشه که آخرش هیچ کدوم پسم گرفتهنمیشه
  • Fereshteh IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 0
    باسلام ،ما ۸ سال هست که مستاجریم وکد رهگیری داریم ،الان دریک واحد با همه مشخصات لازم اجاره نشستیم که ۴۰ میلیون پیش ماهی ۲ میلیون اجاره میدیم ولی باز رد صلاحیت شدیم چون اعلام کردند یک آپارتمان سال۸۴ بنام همسرم بوده اعتراض کردیم ولی تاالان خبری نشد، صاحبخانه ها هم که همان مبلغ وام وعده دولت را کشیدند روی اجاره بهای خودشون بخیال اینکه دولت وام ودیعه مسکن را میده این وسط سر مستاجر بدبخت کلاه رفت که تو این گرونی باید کلی اجاره بده وکمرش بشکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس