کد خبر 1104886
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
سفر تفریحی جانسون به اسکاتلند با وجود گسترش ویروس کرونا

گزارش یک روزنامه انگلیس حاکی از آن است که به رغم توصیه نخست‌وزیر انگلیس به ماندن در انگلیس به دلیل گسترش ویروس کرونا، خود او قصد دارد برای یک تفریح شش روزه به اسکاتلند سفر کند.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش روزنامه «سان» انگلیس، بوریس جانسون، نخست‌وزیر این کشور به همراه «کری سایموندز» نامزد خود برای یک تفریح شش روزه در اسکاتلند آماده می‌شوند. 

خبرگزاری اسپوتنیک، براساس این گزارش نوشت، جانسون و نامزدش به همراه پسر سه ماهه خود «ویلفِرِد» و سگشان قرار است برای تعطیلاتی موسوم به «تعطیلات پدری» به شمال بریتانیا بروند و در آنجا اردو بزنند و تفریح کنند. 

اردوگاه‌ها و تفرجگاه‌ها در انگلیس به دلیل گسترش بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ کاملاً پر شده زیرا مردم به جای سفرهای خارجی در حال گردش در داخل این کشور هستند.

بیشتر بخوانید:

خبر سفر جانسون به شمال انگلیس و تفریح در آنجا در حالی رسانه‌ای شده است که وی پیش از این گفته بود قصد دارد برای تعطیلات تابستان در بریتانیا بماند.

وی گفته بود: «من مردم را تشویق می‌کنم که همچنان اقامتگاه‌های فوق‌العاده اینجا (انگلیس) را در نظر بگیرند. شادترین خاطرات تعطیلات من از گذراندن تعطیلات در انگلیس، خاک‌بازی با سطل و بیلچه و هر کار دیگری [در این کشور] بوده است.»

اواخر آوریل، جانسون ۵۶ ساله و نامزد ۳۲ ساله او صاحب اولین فرزند خود شدند. این زوج هنوز به طور رسمی ازدواج نکرده‌اند.

انگلیس تاکنون ۳۱۰ هزار و ۸۲۵ مورد مبتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است که از این تعداد ۴۶ هزار و ۵۷۴ مورد جان خود را از دست داده‌اند.

این آمار به نسبت روز گذشته بیش از ۷۰۰ مورد افزایش داشته و نشان دهنده افزایش روزافزون میزان مبتلایان و قربانیان در این کشور است.

آمریکا با ثبت حدود ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار مبتلا و مرگ بیش از ۱۶۵ هزار نفر همچنان در صدر کشورهای درگیر با این ویروس کشنده قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس