کد خبر 1104728
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
کار دشوار یونایتد و اینتر برای رسیدن به نیمه نهایی

دو تیم منچستریونایتد و اینتر دیدارهای سختی در یک چهارم نهایی لیگ اروپا در پیش دارند.

به گزارش مشرق، در آغاز مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا دوشنبه شب چند دیدار برگزار می شود.  

رقابت‌های این مرحله با صورت متمرکز و تک حذفی در کشور آلمان برگزار می‌شود. این یکی از تاثیراتی است که شیوع کرونا بر فوتبال جهان گذاشته و حتی بایر لورکوزن نیز امتیاز میزبانی ندارد و نمی تواند در ورزشگاه خود تمرین کند و به شهر دوسلدورف خواهد رفت و در مجتمع ورزشی این شهر کار خود را پیش می برد. 

بیشتر بخوانید:

توافق اینتر با منچستر برای خرید قطعی سانچس

بایر لورکوزن - اینتر 

آنتونیو کونته بعد از نایب قهرمانی در سری A ایتالیا اکنون به دنبال این است که بتواند اولین قهرمانی خود را با نراتزوری جشن بگیرد. تیم آماده این روزهای اینتر در حالی برابر بایر لورکوزن قرار می گیرد که حریف نیز در شرایط بسیار خوبی برای این دیدار قرار دارد.

اینتر در مرحله قبل توانست ختافه را در یک بازی که در آلمان برگزار شد شکست دهد و بایر لورکوزن نیز با حذف گلاسکو رنجرز در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی یک چهارم نهایی لیگ اروپا شد.

هر چند اینتر در مرحله قبل خیلی فوتبال خوبی به نمایش نگذاشت ولی با گل‌های روملو لوکاکو و کریستین اریکسن صاحب برتری شد. حالا اینتر برای اولین بار از سال ۲۰۱۰ در یک چهارم نهایی یک رقابت اروپایی است. 

باید لورکوزن توانست در رده پنجم بوندسلیگا قرار گیرد و به فینال جام حذفی نیز رسید که مقابل بایرن مونیخ شکست خورد. 

منچستریونایتد - کپنهاگن

در دیگر دیدار، منچستریونایتد بعد ار کنار زدن لاسک اتریش حالا برابر تیم خوب و سازمان یافته کپنهاگن دانمارک قرار می گیرد که در مرحله قبل توانست باشاک شهیر قهرمان فصل جاری لیگ ترکیه را شکست دهد و از این رقابت‌ها حذف کند. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس