کد خبر 1102488
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
توافق اینتر با منچستریونایتد برای قطعی کردن قرارداد سانچس

باشگاه اینتر برای قطعی کردن قرارداد مهاجم شیلیایی منچستریونایتد، با این باشگاه انگلیسی به توافق رسید.

به گزارش مشرق، نشریه ایتالیایی «کوریره دلا سرا» چاپ میلان خبر داد، باشگاه اینتر با منچستریونایتد برسر قطعی کردن قرارداد الکسیس سانچس به توافق رسیده است و این باشگاه ایتالیایی پس از بازی چهارشنبه شب با ختافه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، این خبر را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

شرط منچستر برای واگذاری مجدد سانچس

طبق این گزارش، جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر سرانجام پس از مذاکراتی که با مدیران باشگاه منچستریونایتد داشت، برسر قطعی کردن قرارداد این مهاجم شیلیایی در ازای 15 میلیون یورو به توافق رسید.

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت » چاپ میلان هم گزارش داد سانچس با امضای قرارداد جدید خود را تا پایان ماه ژوئن 2023 به اینتر متعهد می‌کند و در طول سه ساله دستمزد 15 میلیون یورویی دریافت خواهد کرد.

مهاجم پیشین تیم‌های اودینزه، بارسلونا و آرسنال که تابستان گذشته با قرارداد قرضی یکساله از منچستریونایتد به اینتر پیوست، در فصل اخیر سری A در 22 بازی، آمار چهار گل‌زده و 9 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

سانچس 31 ساله با وجود اینکه برای مدت قابل‌توجهی به دلیل مصدومیت از ترکیب اینتر به دور بود، اما در نهایت موفق شد نظر کونته و مدیران باشگاه را برای قطعی شدن قراردادش جلب کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس