کد خبر 1104682
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
ناآرامی های میدان شهدای بیروت

با وجود ادعای رسانه‌های سعودی و اماراتی در گسترده خواندن اعتراضات در لبنان، تصاویر هوایی از مناطق درگیری، خلاف این ادعا را اثبات می‌کند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    3 1
    غربگدا : اوه اوه اوه، اینها که نصف کرهٔ زمین بودن!! کارتون با حزب الله تمومه! 22 بهمن تهران: همش 3-4 نفر تو خیابون بودن اونها رو هم به هوای ساندیس با اتوبوس از جزیرهٔ کیش آورده بودن!!!
  • ABC SE ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 0
    من نمی دانم این گزارش های که می دین چیه یا این نظریاتی که می دین چیه کاسه داغتر از شدیم لبنان بیروت بمب منفجر شد صلاح مملکت خویش خسروان دانند ملکت هم مال لبنانی هاست ها هر تصمیمی بگیریند یا هر جوری با این قضیه بر خورد کنند در آخر 8 مارس یا 14 مارس حالا هرچی حالا که دولت لبنان استعفا کردن تا بعد معلوم نیست یعنی به نظر شما منطقی ست که بگوییم 2 تا معترض یا آشوب گر یا همون 6000 تای روز اول یا 57000 تن روز دوم مجبورش کردند چور دیگر بایددید قانون اساسی و برایند نیروهای سیاسی لبنان در منطقه منحصر به خودش است گاهی این گروه ها از نظر منافع با هم بوده اند و گاهی برابر هم جنگیده اند و قرار گرفته اند ربطه به ساندیس و غرب و شرق و ... نداره نیاز دارد جامه شناسی لبنان ر بدانیم ندانیم هم مهم نیست خودشون معنی حرف هم رو خوب می فهمن و مثل دو شطرنج باز بازی می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس