image-20200809104658-3.png

کیش، یکی از زیباترین جزایر ایران است که به عنوان یکی از مراکز اصلی جذب گردشگری در کشور شناخته می‌شود. تفریحات آبی بسیار مهیجی نیز تدارک دیده شده است. اگر قصد سفر به کیش را دارید با ما همراه شوید ...

تور کیش: جزیره زیبای کیش به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی است. یکی از دلایل جذب شدن گردشگران به جزیره کیش امکانات بسیار زیاد رفاهی و خدماتی است که در آن مجتمع شده‌اند. بناهای بسیار زیبا و با شکوهی نیز در جزیره ساخته شده که زیبایی‌های طبیعی آن را دوچندان کرده است. آژانس خدمات مسافرتی ندا بال آسمان لیست بسیار متنوعی از هتل‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

هتل‌های پنج ستاره‌ای که در جزیره کیش ساخته شده‌اند را بدون شک می‌توان از بهترین هتل‌های کشور دانست. هتل ترنج که بر روی آب‌های خلیج فارس ساخته شده است و همچنین هتل داریوش که با طراحی فوق‌العاده خود نگینی درخشان از تاریخ ایران‌زمین در خلیج فارس می‌باشد سرامد این هتل‌ها هستند. شما می‌توانید تور کیش از مشهد را با بهترین قیمت از آژانس خدمات مسافرتی ندا بال آسمان خریداری نمایید.

هتل ترنج کیش؛ یک هتل پنج ستاره فوق مدرن با طراحی بی‌نظیر است که به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه شناخته می‌شود. تور کیش هتل ترنج از جمله پیشنهادات ندا بال آسمان به شما است. قرار گرفتن این هتل بسیار زیبا بر روی آب آن را از سایر هتل‌های جزیره متمایز کرده است. امتیاز ویژه هتل ترنج که به دلیل موقعیت ممتاز آن است چشم‌اندازهای متنوع و زیبای آن از جمله طلوع و غروب خورشید، چشم‌انداز رویایی دریا، امواج، رقص ماهیان و لاک پشت‌ها، مرجان‌ها، فضای سبز، ساحل و… می‌باشد.

مسلما از چنین هتل گران‌قیمتی انتظار ارائه خدمات بسیار عالی می‌رود که پرسنل هتل به این انتظار به بهترین شکل پاسخ داده‌اند و همچنین از امکانات ویژه هتل ترنج کیش می‌توان به اتاق‌های بسیار متنوع، رستوران خورشید با کف شیشه‌ای، کافه‌های متنوع، سالن مجهز بدنسازی، روم سرویس، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، دوچرخه سواری، اورژانس، اجاره خودرو، خدمات لاندری، کانتر گردشگری، سالن بازی ساحلی ( بیلیارد، فوتبال دستی ،ایرهاکی )، سالن اسپا – ماساژ، استخر و سونا بخار و جکوزی اشاره کرد.

در جزیره زیبای کیش تفریحات بسیار متنوع و مفرحی نیز برای مسافران تدارک دیده شده است که می‌توانید تور کیش خود را با استفاده از آن‌ها لذت‌بخش‌تر نمایید. پاراسل که لذت پرواز بر روی آب‌ها را برایتان رقم میند یکی از مهیج‌ترین تفریحات در جزیره کیش است. امکان غواصی و همینطور شاتل‌ها از دیگر تفریحات آبی هستند. کلوپ‌های ماهیگیری کتعددی نیز برای علاقه‌مندان به ماهیگیری تدارک دیده شده است.

ویبیت مارینا پارک زیباترین پارک بادی در ایران است که در آن می توانید لذت یک بازی ورزشی و تفریحی آبی را تجربه کنید. ویبیت مارینا پارک یا همان پارک بادی در ساحل مارینا پارک هتل قرار دارد و از معروف ترین تفریحات ساحلی کیش است. این پارک بادی تنها پارک بادی شناور روی آب دریا در ایران است.

تفریحات ساحلی نیز به همان اندازه تفریحات آبی لذت‌بخش خواهند بود. ورزش‌های ساحلی مانند فوتبال و والیبال و یا استراحت کنار ساحل و آفتاب گرفتن از جمله فعالت‌های در انتظار شما می‌باشد.

برای مشاهده تورهای متنوع کیش به صفحه تور کیش سایت ندا بال آسمان مراجعه نمایید.

شماره رزرو تور: ۰۲۱۴۴۳۷۸۲۱۵

آژانس ندا بال آسمان https://nedabal.com

آدرس: تـهـران؛ خیابان ستـارخان - بین اسدی و خسرو مـجـتمـع مــرواریــد - طبقه‌ی چهار - واحـد ۳۶

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس