کد خبر 110428
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۳

فیلمبرداری مستند «طاها» با موضوع خاطرات آیت‌الله پسندیده برادر امام خمینی(ره) از ایشان از نیمه گذشت و گروه فیلمبرداری هم‌اکنون در خمین مشغول کاراند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، فیلمبرداری مستند «طاها» با موضوع خاطرات آیت‌الله پسندیده برادر امام خمینی(ره) از نیمه گذشت و گروه فیلمبرداری هم‌اکنون در خمین مشغول کاراند.

در این مستند که طراحی و کارگردانی آن را «مهدی اسدی» بر عهده دارد، خاطرات آیت‌الله مرتضی پسندیده برادر بزرگ امام خمینی(ره) از ایشان و شرح مبارزات مشترکان به تصویر کشیده می‌شود که بخش‌هایی از آن در قالب مصاحبه‌های مختلف با شاهدان این روزها است و در بخش‌هایی مانند کودکی این دو بزرگوار که هیچ سند تصویری از آن وجود ندارد، این وقایع به شکل نمایشی بازسازی می‌شود.

«مهدی اسدی» نویسنده و کارگردان این مستند از سال 63 به عنوان بازیگر نوجوان وارد سینما شد و پس از آن در بسیاری از فیلم‌ها و مجموعه‌ها به عنوان دستیار کارگردان فعالیت کرد.

از جمله ساخته‌های او مستندهای «سیراف»، «هومیان» و «خلیج فارس» است و ساخت مجموعه داستانی سه قسمتی «افسانه های مادران ایران» را که از شبکه دوم سیما پخش شد نیز در کارنامه دارد.

فهرست کامل عوامل مستند «طاها»عبارتند از:

کارگردان و فیلمبردار: مهدی اسدی، فیلم‌بردار دوم و دستیار کارگردان: مجتبی حلوی، دستیار فیلمبردار: رضا وارسته، صدابردار: یوسف خجسته، دستیار کارگردان: ایلیا اسدی، انفور ماتیک: وحید خانجانی، تدارکات: احمد حلاجی، حمل و نقل: حسین حسینی، خطاط: شمس الله اکبری، مشاوران طرح: آقایان رضا پسندیده، حمید ارجمندی، مرادی‌نیا و حجت الاسلام رضوی،مدیر تولید: میثم اسدی، راوبط عمومی (خمین) : غلامعلی فرخی، روابط عمومی (قم) : محمود اصفهانی‌نژاد،مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی:علی ظهوری‌راد، تهیه‌کننده: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س).

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس