لاری

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۱۳۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که  یک هزار و ۳۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت  تصریح کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۱۲ هزار و ۳۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۴۰۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

سفر ‌به مازندران اکیدا ممنوع

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۷۰ هزار و ۲۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی تاکید کرد:  ۴۱۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، تا کنون دو میلیون و ۵۳۴ هزار و ۶۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • الاندلس IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    16 5
    این نشان دهنده ضعف وزارت بهداشت هست وگرنه اما ما در بدترین حالت روزانه به صد نفر هم نباید برسه.متاسفم
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      16 2
      این نشان دهنده ضعف فهم و شعور بعضی مردم هست. من آدم میشناسم آزمایش کروناش مثبت شده فرداش پا شده رفته خرید و بازار. چی میشه به امثال این آدم گفت که بفهمن؟؟
  • الاندلس-تصحیح کلمه امار IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    5 5
    این نشان دهنده ضعف وزارت بهداشت هست وگرنه امار ما در بدترین حالت روزانه به صد نفر هم نباید برسه.متاسفم
    • IE ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      6 0
      دقیقا همینه... سیستم درمان و مدیریت بحران تا نوک دماغشونو می‌بینند...
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    9 1
    داروی رمدیسیور چرا باید در بیمارستانها پیدا نشود ولی در کوجه بازار و به صورت شبکه های مافیایی به قیمت 60 میلیون بفروش برسد شبکه هایی که دست بعضی پزشکان و کادر درمان بیمارستانی در آن نقش دارند قابل توجه وزارت اطلاعات
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    5 0
    چرا پارکها را تعطیل نمیکنند دوست من میتلا بود و در این پارکها با چند ویر مرد بازنشسته دست و خوشو بش کرد و با چند نفر بازی تخته و شترنج کرد
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    4 0
    متاسفانه بعضی از مردم رفتن تو فاز عشق و حال و دید و بازدید و مسافرت...بقیه مردم هم به اونا نگاه میکنن و صبرشون تموم میشه و کم و بیش میرن تو فاز عشق و حال و دید و بازدید و مسافرت ....اینطوری که نمیشه... ازون طرف متخصصان ستاد ملی کرونا رسما اخیرا یکسره توصیه میکنن که به سفر غیر ضروری نروید و دید وبازدیدهای رایج رو حتی الامکان لغو کنید و به صورت تلفنی برگزار کنید ...و حتی شخص رهبرانقلاب هم که تا حالا صدبار علنا و صریحا گفته که همه به حرف ستاد ملی مقابله با کرونا گوش کنن...... حالا رسانه ها باید مردم رو روشن کنن تا همه مراعات کنن. رسانه ها چرا کوتاهی میکنن؟ شرایط کاملا جدیه شوخی نیست. لعنت بر کرونای دستساز آمریکا
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    6 0
    کنکور را به تعویق بیاندازید 14 استان در وضعیت قرمز در مناطق گرم نمی توان 4 ساعت ماسک زد کولر هم نمی توان روشن کردن در ورزشگاه به جز مشکلات دیگر زیر افتاب نیز هستیم همچنین وزش باد و گرد و خاک می تواند مشکل ساز شود #تعویق_کنکور #لغو_کنکور
  • دکتر یوسف اویسی IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    6 0
    اقای وزیر خوب می دانی که هر تنبل و بی عرضه ای نمی گوید من بی سواد و نادانم می گوید معلم مرا انداخته است.مگر پزشکان کم پاستور را مسخره واذیت کردند؟ یادت نیست مادران ما سعی می کردند که بچه ها بیماری های ویروسی مانند سرخک را بگیرند. چون می گفتند در بزرگی ابتلا به این بیماری ها ممکن است کشنده باشد.ان زمان مادران بی سواد ما نمی دانستند در بزرگ سال بدلیل احتمال التهاب مزمن عروق انسان دچار اترواسکلروز بشود و سیتوکین های اضافی موجب درد و مرگ انسان شود. این ویروس هم کار همان ویروس ها را می کند. چون پاتولوژی بیماری را نمی دانی به دیگران می گوئی نادان و جاهل. هر چقدر پافشاری کنی و هموطن های خود را بکشتن بدهی بالاخره مجبور به پذیرش حقیقت خواهی شد
    • علی IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      0 0
      چقدر نویسنده بی سواد است
  • FR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    3 0
    پویش #فقط_به_عشق_علی این روزها به عیادت بیماران کرونایی میره از طریق لایو اینستاگرامی
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 3
    مشرق، خدا وکیلی اگه دلسوز مملکت و مردم هستی، خبرنگارت را بفرست به بیمارستان بهارلو یا بقیه الله و گزارشی در مورد درمان و نجات بیماران کرونایی بکمک تکنولوژی گنس را از نزدیک ببین و تفاوت مرگ و میر قبل و بعد از استفاده از این تکنولوژی را از زبان رئیس بیمارستان جویا شو، بچه‌هایی مومن، انقلابی و از جان گذشته بصورت داوطلب از شهرهای اطراف تهران در حال نجات کروناییهای به کما رفته بکمک این تکنولوژی هستند، آنها در چهار بیمارستان تهران در حال ارائه خدمات هستند به امید آنکه کد اخلاق بگیرند و این علم و تکنولوژی نوین رسانه‌ای گردد تا هدیه‌ای باشد از جانب ایرانیان به کل مردم جهان. خواهش میکنم بی تفاوت نباشید. فعلا ذلت طلبان به کمک مافیای واردات دارو بشدت مخالف و نهاد رهبری و سپاه از این تکنولوژی و بنیاد فضایی کشه حمایت میکنند.با گرفتن کد اخلاق و رسانه‌ای شدن این تکنولوژی، ذلت طلبان و مافیای واردات دارو بشدت نقره داغ و از واردات داروهای کرونا محروم خواهند شد.
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    2 0
    تو این وضعیت چه لزومب به برگزاری کنکور ارشد با 700 هزار نغر جمعیت هست؟
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    0 3
    14:40 صحبت شما کاملا درست است..وبنده موافقم.فرزند خودم پرشک اند نمیشه خیلی ازصحبت ها را اینجا نوشت..خداخودش رحم کند یعنی دوباره امدیم سرخط اول شایدم بدتر..
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    1 0
    20:6چند وقته خیلی گفتیم خانواده ها اصرار کردند..آخرش حرف حرف خودشون بود که باید کنکور گرفته بشه !!!!حتی جناب اقای قالیباف هم فرمودند،به تعویق بیفته ولی گویاارزش مادیات از جون جوانا بیش تربودوتصمیم خودشون گرفتن..توگرمای 53درجه که حتی کولرهامون جوابگو نیستند چطور این جوونا تو خوزستان 4 ساعت باماسک سرجلسه بشینند..ایا این واقعا درست است؟! بنده نیم ساعت ماسک میزنم خفه میشم نفسم می گیره..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس