کد خبر 1102182
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۵

به گزارش مشرق، صفحه توییتر منتسب به آیت الله محمدمهدی میرباقری نوشت: در عید غدیر در هر سال، درهایی باز می‌شود که در غیر غدیر باز نمی‌شود؛ لذا روزه روز غدیر فضیلت شصت سال روزه را دارد که این شصت سال، مالِ سال اول نیست؛ بلکه هر سال این روزه، این فضیلت را دارد!

این فضیلت، قراردادی نیست.این ظرف، ظرف خاصی است که عبادت در آن با فضیلت بیشتری واقع می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    7 4
    آقا بدون سند حرف نزنید. همینجوری یک چیزی می گویید و رد می شوید. نه اینکه آدرس بدهید فلان کتاب جلد فلان صفحه بهمان . راستی آزمایی شده باشد.
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      4 6
      اونایی که بایدمطلب روبگیرن ،گرفتن! برای سندفعلا مراجعه کن به مفاتیح الجنان تابعد....یاعلی
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    3 5
    قالَ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ الصَّادِقَ ع:‌ «صِیَامُ یَوْمِ غَدِیرِ خُمٍّ یَعْدِلُ صِیَامَ عُمُرِ الدُّنْیَا لَوْ عَاشَ إِنْسَانٌ ثُمَّ صَامَ مَا عَمَرَتِ الدُّنْیَا لَکَانَ لَهُ ثَوَابُ ذَلِکَ وَ صِیَامُهُ یَعْدِلُ عِنْدَ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فِی کُلِّ عَامٍ مِائَةَ حَجَّةٍ وَ مِائَةَ عُمْرَةٍ مَبْرُورَاتٍ مُتَقَبَّلَاتٍ وَ هُوَ عِیدُ اللَّهِ الْأَکْبَرُ وَ مَا بَعَثَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ نَبِیّاً قَطُّ إِلَّا وَ تَعَیَّدَ فِی هَذَا الْیَوْمِ وَ عَرَفَ حُرْمَتَهُ وَ اسْمُهُ فِی السَّمَاءِ یَوْمُ الْعَهْدِ الْمَعْهُودِ وَ فِی الْأَرْضِ یَوْمُ الْمِیثَاقِ الْمَأْخُوذِ وَ الْجَمْعِ الْمَشْهُودِ»؛ روزه در روز غدیر خم معادل روزهی تمام عمر دنیاست اگر کسی به اندازه تمام عمر دنیا زنده بماند و تمام آن را روزه بگیرد ثواب آن به اندازه ثواب روزه در روز غدیر است و روزه روز غدیر نزد خداوند عزوجّل معادل صد حج و صد عمره مقبول است و روز غدیر عید بزرگ الهی است و خداوند عز و جل هیچ پیغمبرى را مبعوث نکرده مگر آنکه این روز را عید گرفته است و حرمت آن را دانسته است و نامش در آسمان روز عهد معهود است و نامش در زمین روز میثاق مأخوذ و جمع مشهود است. (منبع: تهذیب الأحکام، ج 3، ص 143) =>اون راستی آزمایی که منظورته فقط "قلب سلیم" از پسش برمیاد و یک "ایمان قوی"...باقیش اونطرف معلوم میشه! والعاقبت للمتقین.
  • نورالدین DE ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    7 2
    با آل علی هر که در افتاد، ورافتاد!
  • پوریا IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 0
    عیار واقعی افراد وقتی معلوم میشه که وارد عرصه سیاسی بشن. ایشون با ورود به این عرصه و شرکت در بحث های روز عیار خودشونو نشون دادن. کمااینکه سرزنش بشنوند یا مسخره شن. انگار مسخره شدن بخشی از اصول دین این افراد شده، یعنی با علم به اینکه میدانند با بیان دین، افرادی هستند که به اونها می خندند، باز هم از بار مسئولیت شانه خالی نمی کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس