پاسداران مدافع سلامت

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رئیس بنیاد شهید عنوان کرد که خانواده‌های شهدا و همچنین آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا که جزو کادر درمانی کشور هستند از مزایای خانواده‌های شهدا و ایثارگران برخوردار می‌شوند.

به گزارش مشرق، علی بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی برگزار شد موضوع تبدیل وضعیت کارکنان دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه رئیس سازمان اداری و استخدامی عنوان کرد که در آزمون آموزشیاران نهضت سوادآموزی دو سوم شرکت‌کنندگان در آزمون (۱۷ هزار و ۲۰۰ نفر) در آزمون قبول شده‌اند و استخدام خواهند شد.

ببینید:

فیلم/ تشییع شهیدی دیگر از مدافعان سلامت کشور

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: انصاری در باره تبدیل وضعیت کارکنان دولت عنوان کرد که ما در دولت تعهدی را در قبال نیروهای پروژه‌ای، شرکتی و حجمی نمی‌پذیریم و تنها نیروهای قرارداد کار معین، قرارداد کار و پیمانی و رسمی از دید ما نیروهای دولتی محسوب می‌شوند که البته این اظهارنظر انصاری واکنش نمایندگان را در پی داشت.

بابایی خاطرنشان کرد: پس از واکنش نمایندگان در نهایت بنا بر این شد تا نشست‌های مشترکی بین کمیته‌های تخصصی کمیسیون و مجموعه نیروهای سازمان اداری و استخدامی برگزار شود و پیگیری‌های لازم از این طریق برای بهبود وضعیت نیروهای پروژه‌ای، شرکتی و حجمی صورت گیرد.

وی افزود: واقعیت این است که نیروهای پروژه‌ای، حجمی و شرکتی هم به صورت غیرمستقیم حقوق‌شان توسط دولت پرداخت می‌شوند و آنها درواقع دارند کاری که دولت به آنها سپرده را انجام می‌دهند، اما رئیس سازمان اداری و استخدامی امروز در این باره عنوان کرد که طرف ما شرکت و پیمانکار است و نه نیروی کار پروژه‌ای یا شرکتی.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: انصاری گفت که ما ۳۰۰ هزار نیروی قرارداد کار معین، ۱۲۰ هزار نفر نیروی قرارداد کار و یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر نیروی رسمی و پیمانی داریم که درمورد تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد کار معین و نیروهای قرارداد کار آیین نامه نحوه جذب آنها تهیه و تدوین و نحوه جذب مشخص خواهد شد.

بابایی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان اداری و استخدامی در مورد جذب فرزندان شاهد و جانبازان گفت که تا پایان سال مشکل جذب فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان بالای ۷۵ درصد مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ادامه این جلسه سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در نشست این کمیسیون گزارشی را از برنامه‌های خود در این سازمان ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: اوحدی عنوان کرد که بانک دی به زودی سودده خواهد شد و کارگروه اقتصادی برای حل مشکلات بنیاد شهید در این بخش تشکیل شده تا هر چه زودتر مشکلات ایثارگران مترفع شود.

بابایی خاطرنشان کرد: رئیس بنیاد شهید گفت که در مورد شهدای بخش بهداشت و درمان به دنبال خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی، آسیب‌دیدگان در این حوزه که جزو کادر درمان هستند و خانواده شهدای کادر درمان در ماجرای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی، توسط بنیاد شهید از مزایای خانواده‌های شهدا و ایثارگران برخوردار خواهند شد و تصمیمات نهایی در مورد مصادیق این موضوع در هفته آینده اتخاذ می‌شود.

وی افزود: رئیس بنیاد شهید در مورد پرداخت پاداش پایان خدمت ایثارگران عنوان کرد که پاداش پایان خدمت ایثارگران تا پایان سال ۹۸ در هفته‌های آینده پرداخت خواهد شد و در مورد بدهی ۲۰۰ میلیارد تومانی بنیاد شهید به دانشگاه آزاد در مورد تحصیل فرزندان ایثارگران در این دانشگاه نیز، این بدهی تا پانزدهم شهریور ماه پرداخت می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: اوحدی همچنین گفت که تفاهم‌نامه‌ای با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضا شده تا کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌های ایثارگران برگزار شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 0
    تمام نیروهای شرکتی بلا استثنا با پارتی استخدام شدهاند و کشانی هستند که با وجود نارضیاتی و نا سپاسی و کم بازده بودن همین امروز هم همان شانس استخدام شرکتی رو به احدی بجز خانواده و اطرافیان خود نمیدهند .. کسی هم نیست که این سوالزورو از انها بکند که شما که از این شغل ناراضی هستین چطور. استخدامهای جدید رو هم برای فانیل و یرادر و فامیل خود قبضه میکنید مگر شما ناراضی نیودید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    0 0
    به به به.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس