کد خبر 1101140
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
اولین کنکور در دوران کرونا

معاون فنی سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه آزمون برگزار شده امروز در مجموع نمره قبولی گرفت، گفت:‌ بیش از ۵۰ نفر از افراد کرونا مثبت در بیمارستان امتحان دادند.

به گزارش مشرق، محسن فرهادی معاون فنی سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در اخبار ۲۱ با اشاره به برگزاری آزمون مقطع دکتری امروز، اظهار داشت:در مجموع می‌توان نمره قبولی به برگزاری آزمون امروز بدهیم.

ببینید:

عکس/ ماسک متفاوت دانشجو آزمون دکتری

عکس/ خواب در جلسه آزمون دکتری

معاون فنی سلامت محیط و کار وزارت بهداشت افزود: بیش از ۵۰  نفر اعلام کرده بودند که کرونا مثبت هستیم که این افراد آزمون خود را در بیمارستان‌ها برگزار کردند و ناظرین با تجهیزات کامل اقدام به برگزاری آزمون کردند و امیدواریم بعدا نیز مشکل خاصی نداشته باشند.

ببینید:

تصاویری از اولین کنکور در دوران کرونا

فرهادی درباره عدم رعایت نکات لازم در برخی حوزه‌های امتحانی امروز، بیان داشت:   مواردی که گفتید مواردی بوده که مثلا فرد قبلا خود اظهاری نکرده بوده و در حوزه آزمون اعلام کرده وهمکاران بیماری‌ها، بهداشت محیط و پزشک حضور داشتند و تدابیر لازم صورت گرفت و فرد  در جای مجزا یا در کنار تهویه و  پنجره باز قرار گرفته است.

وی  متذکر شد: واقعیت این است که باید ما تمام شرکت کنندگان و ناظرین را مثبت تلقی کنیم اما خوشبختانه تدابیر لازم صورت گرفته و در اکثر حوزه‌ها مانند تهران، اصفهان و مشهد که بنده صحبت کردم، در مجموع نمره قبولی گرفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    از خود داوطلبای شهرای مختلف بپرسین...خودتون میدونین چه خبر بوده
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
    0 0
    محسن فرهادی معلومه تو به خودت بیست میدی. گندش دو فردا درمیاد. بچه ها راضی نبودن . اوضاع حوزه های آزمون نرمال نبود ه . منتظر جهش در کرونا و احضار باش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس