کد خبر 1101043
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
صحنه جرم مجرم متهم تیراندازی

در یک حادثه تیراندازی در منطقه «سنت لوئیس» ایالت «میزوری» آمریکا دستکم سه نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

به گزارش مشرق، در یک حادثه تیراندازی مرگبار که بعدازظهر روز گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی در «سنت لوئیس» ایالت «میزوری» (غرب میانه آمریکا) به وقوع پیوست، دستکم سه نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

ببینید:

فیلم/ بحران مخدر در آمریکا

بنا بر گزارش روزنامه «سنت لوئیس پست دیسپچ»، نیروهای پلیس آمریکا حدود ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی چهارشنبه (۲۳:۳۰ چهارشنبه به وقت تهران) گزارش‌هایی در خصوص تیراندازی در محله «والنات پارک وست» در سنت لوئیس میزوری دریافت کردند.

«میشل وودلینگ» سخنگوی پلیس اعلام کرد که تمامی قربانیان این حادثه مَرد بودند و زخمی این حادثه نیز از ناحیه پا دچار جراحت شده است.

علت حادثه تیراندازی هنوز نامشخص است اما مسئولان محلی می‌گویند که این حادثه ظاهراً به دنبال درگیری میان دو گروه مختلف به وقوع پیوسته است.

هنوز آنطور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، هیچ‌کس در رابطه با این حادثه بازداشت نشده است اما پلیس یک اسلحه از صحنه حادثه ضبط کرده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌هایی مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود که تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند و تعدادی نیز زخمی می‌شوند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره آمریکا حاضر به تصویب قوانینی مرتبط با محدود کردن حمل سلاح نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس