کد خبر 1066174
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
صحنه جرم مجرم متهم تیراندازی

تیراندازی در یکی از شهرهای واقع در جنوب آمریکا دستکم یک کشته و چهار مجروح برجا گذاشت.

به گزارش مشرق، رسانه‌های آمریکایی یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از تیراندازی در یکی از شهرهای واقع در جنوب آمریکا خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

نظر جوبایدن درباره تیراندازی در مدارس آمریکا

به نوشته وبگاه «ای جی سی» در جریان تیراندازی که در خیابان «الیز» در «اورلاندو» واقع در «فلوریدا» رخ داد یک مرد کشته و دستکم ۴ نفر مجروح شدند. پلیس از پیدا شدن ۳۰ پوکه پخش شده در اطراف که از یک اسلحه شلیک شده بودند، خبر داد.

به نوشته این منبع خبری، پلیس تاکنون موفق به یافتن عامل یا عاملان این حادثه نشده و نیروهای امنیتی در حال جستجوی منطقه هستند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌هایی مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود، اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون هیچ‌گونه قانونی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور تصویب نشده است.

چندی قبل پلیس ایالت میسوری آمریکا اعلام کرد که در جریان تیراندازی در یک فروشگاه مواد غذایی در یک پمپ بنزین، پنج نفر از جمله فرد مهاجم و یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند. در حادثه ای دیگر نیز یک مرد مسلح با تیراندازی به حاضران در یکشنبه بازار یک منطقه لاتین‌تبار در شهر «هریس» ایالت تگزاس، هفت نفر را زخمی کرد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    مبادا دست از پا خطا کنین و به کالیفرنیای ما آسیب بزنین. عین الاسد یادتون نره..
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      0 0
      میگم اینجا تو کالیفرنیا حدودأ یه 60 هزارتا بی‌خانمانی دارن کنار خیابون به کالیفرنیاتون..... میزنن، اگه ممکنه بگین باهاشون چیکار کنم؟ ممنون میشم زود جواب بدین، من همینجا وایستادم منتظرم!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس