کد خبر 1100819
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
بی‌بی‌سی  نمایه

شبکه سعودی ایران اینترنشنال،B.B.C فارسی و VOA طی یک پروژه مشترک جنگ روانی علیه ایران، سناریوی دورغ پردازی پیرامون آمار مبتلایان و فوتی های اپیدمی کرونا در ایران را در دست تهیه دارند.

به گزارش مشرق، دستپخت مشترک شبکه های سخن پراکنی فارسی زبان سعودی، انگلیسی و آمریکایی بزودی منتشر خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که به خبرگزاری فارس رسیده است، شبکه سعودی ایران اینترنشنال، شبکه سلطنتی B.B.C فارسی و شبکه آمریکایی VOA طی یک پروژه مشترک جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران سناریوی دورغ پردازی پیرامون آمار مبتلایان و فوتی های اپیدمی کرونا در ایران را در دست تهیه دارند.

در این میان موضوع جالب توجه، اختلاف نظر شدیدی است که پیرامون عددسازی برای فوتی های کرونا در ایران بین آن ها وجود دارد، تا آنجا که یکی از دست اندرکاران شبکه سعودی اینترنشنال با انتقاد شدید از پایین بودن عدد ساختگی B.B.C فارسی، آن شبکه را به تلاش برای اجرای منویات نظام جمهوری اسلامی ایران متهم کرده است!.

این عنصر وابسته به وهابیون سعودی گفته است: ما تعداد کشته را صدهزار نفر پیشنهاد کردیم و حتی لیستی از اسامی فوتی ها هم نوشتیم، اما مدیر B.B.C این عدد را باور ناپذیر اعلام کرد و شبکه VOA نیز موضعی کاملا انفعالی داشت و صرفا به دهان عوامل B.B.C نگاه می‌کرد.

وی اضافه کرده است: نهایتا قرار شد حد وسط اعداد پیشنهادی طرفین بعنوان کشته های کرونا در ایران اعلام و B.B.C فارسی پروژه را کلید بزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کوروش IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    7 2
    یعنی انگلیس بعد آمریکا دومین کشتارگاه کرونا نیست؟! تا شد سوم،ور پریدن؟! بیچاره های بدبخت.
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    3 10
    کل جهان دروغ میگه فقط شما راست میگید
    • احمد IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
      16 2
      کل جهان غلط می کنه از ایران آمار بده. برن وضع خودشون رسیدگی کنن و از خودشون آمار بدن. ما هم اعتراضی به آمار اونها از کشور خودشون نمی کنیم.
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
      7 0
      کل جهان این سه تا شبکه ان؟
    • امیر US ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      1 0
      خطاب به 7:50، خیلی حقیری که به سه تا شبکه معاند فارسی زبان می گی کل جهان و با ساده لوحی تمام ، به اراجیفشان که هیچ مدرک و سند معتبری هم برایش ندارند استناد می کنی.
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      0 0
      بهتبه به سیر دروغگویی های جهان مد نظرتون هم داشته باشین اصلا چطوره بی بی سی و ایران اینتر نشنال یک اماری از انگلیس و ال سعود بگن ها ؟
  • احمد IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    5 2
    تعداد کشته های ایران رو پیشنهاد میدن. چطوره نظرسنجی هم بکنید که چند تا بودن. اصلا به حراج بذارید. هر کی بیشتر گفت برنده است. مواظب باشید هشتاد میلیون رو رد نکنید البته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس