کد خبر 1099924
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
دادگاه نمایه

دادستان تهران از بازداشت ۱۹ اخلالگر بازار ارز در تهران خبر داد و گفت: پرونده این متهمان در مرحله تکمیل تحقیقات قرار دارد.

به گزارش مشرق، القاصی دادستان تهران در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به برخورد قضایی با عوامل التهاب و نوسانات کاذب بازار ارز، از دستگیری ۱۹ نفر از دلالان ارز در تهران در روزهای اخیر خبر داد و گفت که پرونده این متهمان در مرحله تکمیل تحقیقات قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

حجت الاسلام رئیسی:دولت باید با جدیت نسبت به مدیریت کنترل قیمت‌ها اقدام کند

بازخوانی چند پرونده‌ بزرگ اقتصادی در قوه‌ قضائیه

وی همچنین از دستگیری مدیرعامل و ۳ تن از کارکنان شرکت تعاونی اتحادیه سراسری کارکنان دولت به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق عدم توزیع ۴۰۰ تن گوشت وارداتی با ارز دولتی و فروش ارز دریافتی در بازار آزاد و احتکار ۵۰۰ حلقه لاستیک خودورهای سنگین وارداتی با ارز دولتی خبر داد.

دادستان تهران با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای ۵ شرکت دارویی که ارز کلانی را برای واردات مواد اولیه و دارو از بانک مرکزی گرفته و بخشی از این منابع را صرف امور دیگری کرده اند، از سازمان اطلاعات سپاه برای شناسایی این شرکت‌ها قدردانی کرد و گفت: این شرکت‌ها مجموعاً ۹۵۴ میلیون و ۶۹ هزار و ۱۵۱ دلار ارز از بانک مرکزی دریافت کرده اند و برخی از آن‌ها علاوه بر تخلف در هزینه کرد ارز در حوزه دارو، متهم به پرداخت رشوه به برخی افراد در سازمان غذا و دارو هستند که ۵ نفر از مدیران سازمان مذکور بازداشت شده اند و از آن‌ها تعداد ۴۰۰ سکه و مقادیری ارز و طلا که به عنوان رشوه دریافت کرده بودند، کشف و ضبط شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    2 0
    تمام اموالشان را به نفع بیت المال ضبط کنید
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
      1 0
      کاملأ موافقم، باید بلایی س شون بیارین که هزینهٔ خلاف کردن بالا بره!!!
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    جمشید بسم ا... چندم بود ورژن جدیده...
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    مسببین اصلی وضع نابسامان قیمت ارز که مسولین دولتی و بانک مرکزی هستند نیز بایستی دستگیر و محاکمه شوند والا دستگیری چند دلال فایده ای ندارد
  • رامین IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    مثله سلطان های دیگه اعدامشون کنید بلکه چند صباحی سوء مدیریت ها و رانتهای مدیران و آقازاده های ژن برتر و ژن غیر برتر و ژن های معمولی و ... همچنان پنهان بمونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس