لاری نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۸۲ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش مشرق، سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۵ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۸۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۱ هزار و ۱۷۲ نفر رسید افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۲۵۳ هزار و ۲۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۳۶۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: تا کنون دو میلیون و ۳۲۷ هزار و ۸۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری تاکید کرد: همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پری IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    9 0
    خسته نباشید
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
      4 0
      سلامت باشید.
  • محمد IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    7 0
    ممنون از پروتکل های بهداشتی...اما الان که دقت می کنم می بینم بازم مردم مقصر هستند؛ اگه پولدار بودند یا مثل حضرات تو ویلا هایشان فاصله گذازی را رعایت می کردند؛ کمتر مبتلا می شدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس