کد خبر 1099332
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
مسی خواهان حضور بیلسا در بارسلونا است

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا ترجیح می‌دهد هموطنش جانشین کیکه ستین در این تیم شود.

به گزارش مشرق، از دست رفتن قهرمانی لالیگا از دستان بارسلونا، آنهم در حالی که آبی‌واناری‌ها در آغاز از سرگیری این مسابقات در دوران پساکرونا دو امتیاز جلوتر از رئال مادرید بودند اما در ادامه با از دست دادن امتیازهایی قهرمانی این رقابت‌ها را به رقیب دیرینه خود یعنی رئال مادرید واگذار کردند، جایگاه کیکه ستین در این تیم را متزلزل کرده است. گفته می‌شود بازی برگشت بارسا با ناپولی در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آخرین حضور این سرمربی اسپانیایی روی نیمکت کاتالان‌هاست.

بیشتر بخوانید:

واکنش کونته به احتمال حضور مسی در اینتر

نشریه انگلیسی «سان» حالا گزارش می‌دهد که لیونل مسی تمایل به قطع همکاری باشگاه با کیکه ستین دارد و ترجیح می‌دهد هموطنش یعنی مارچلو بیلسا هدایت آبی‌واناری‌ها را برعهده بگیرد. این سرمربی آرژانتینی که قراردادش با لیدزیونایتد در پایان ما جاری میلادی به پایان می‌رسد، این فصل موفق شد لیدزیونایتد را به عنوان قهرمانی لیگ دسته اول انگلیس موسوم به چمپیونشیپ برساند و پس از 16 سال این تیم را به لیگ برتر انگلیس بازگرداند.

بیلسای 65 ساله که در سال 2018 هدایت لیدزیونایتد را برعهده گرفت، در همان فصل اول حضورش در این تیم نزدیک بود این تیم را به لیگ برتر بازگرداند، اما تیمش نتوانست در مرحله پلی‌آف صعود به لیگ برتر موفق عمل کند تا در نهایت بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال انگلیس یکسال به تعویق بیفتد، اتفاقی که در پایان این فصل رقم خورد.

مسی در حالی از حضور بیلسا روی نیمکت بارسلونا استقبال کرده که مالک باشگاه لیدزیونایتد خواهان حفظ این سرمربی آرژانتینی شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس