جواد نکونام

تیم جواد نکونام را می توان به عنوان مدعی اصلی کسب عنوان نایب قهرمانی فصل نوزدهم لیگ برتر به حساب آورد.

سرویس ورزش مشرق - فولاد در حال حاضر با 2 بازی کمتر نسبت به تیم های صدرجدولی(غیر از استقلال که یک بازی کمتر از دیگران دارد) با 42 امتیاز پشت سر استقلال(42)، شهرخودرو(43)، تراکتور و سپاهان(45) جای دارد. تیمی بدون ستاره که یادآور موفقیت های یحیی گل محمدی در تیم های ذوب آهن و شهرخودرو است.

گرچه نمی توان منکر موفقیت چشم گیر یحیی گل محمدی شد که پس از کسب دو عنوان قهرمانی در جام حذفی با ذوب آهن، فصل قبل و این فصل شهرخودرو را از ابتدای فصل همواره جزو مدعیان و تیم های بالای جدولی نگه داشت و در پرسپولیس توانست اولین عنوان قهرمانی اش را بدست بیاورد اما نکونام با یک تیم بدون ستاره کار بزرگی کرده است.

جواد نکونام به عنوان یکی از مربیان استقلالی لیگ برتر طی این سه سال همواره در جاده موفقیت راه رفته است. او دو سال پیش نساجی مازندران را پس از سال ها چشم انتظاری در هفته پایانی از لیگ دسته یک به لیگ برتر آورد و با 37 سال سن جوان ترین مربی لیگ برتر لقب گرفت. وی فصل قبل هم با همین تیم تازه لیگ برتری شده نیم فصل را با جایگاه دهمی به پایان برد و به خاطر اختلاف مدیریتی از این تیم جدا شد و حالا در سومین فصل متوالی باز هم در جاده موفقیت گام برمی دارد. او با فولاد خوزستانی موفق شده جزو مدعیان باشد که هیچ ستاره ملی پوش و یا بازیکن سرشناسی به اندازه سایر مدعیان ندارد.

نکونام در رقابت با تیم هایی مانند سپاهان، تراکتور و استقلال با چندین ستاره ملی پوش و سرشناس در رقابتی نابرابر موفق به این مهم شده و هنوز هم با دو بازی کمتر بخت اصلی رسیدن به عنوان نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی است. فولاد حتی اگر در پایان فصل در رده سوم بایستد باز هم با این نفرات، رودرروی حریفانی پرمهره شاهکار کرده است. ناگفته نماند که نمی توان از حسن اعتماد و حمایت سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد به این مربی جوان هم غافل شد. تیمی که در 3 هفته ابتدایی در رده چهاردهم بود.

 اما نکته جالب در این باره بازماندگان نسل کی روش هستند که شاهد موفقیت های شان در عرصه بازیگری و البته مربیگری هستیم. کما اینکه علی کریمی نیز در برهه ای در سپیدرود رشت موفق عمل می کرد تا مشکلات مالی تیمش را از هم پاشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    10 11
    چه حالی میده فولاد بیاد سهمیه بگیره و اونوقت سپاهان و تراکتور نگیرند..... استقلال هم که از رده خارجه کلا
    • ناشناس IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
      13 6
      چه حالي ميده از اين به بعد بابا مسعود نباشه شما برين دوباره 10 سال منتظر بمونين كه كثافت كارياتونو شروع كنيد . #تويله _عبده #پوكر_فساد
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
      5 6
      بابا مسعود قوی تره یا رییس جمهور اسبق استقلالی عزیزم؟؟؟؟؟؟ خدا رو شکر هویت تیمی رییس جمهور اسبق معلوم شد تا بازهم استقلالی ها ضایع بشن
    • ناشناس IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
      0 1
      خوب شد فهمیدیم رئیس جمهور قبلی استقلالی، بعدشم، چجوری یه وزیر میتونه 4 سال پشت سرهم یه تیم رو قهرمان کنه؟؟؟ اگه اینجوری بود که شما الان باید 7 تا 8 تا قهرمانی پشت سر هم داشته باشن در دوره رئیس جمهور قبلی، شما برین گل هایی که از 50 متری رو خوردین جمع کنین بعد بیا اینجا بگو کثافت کاری هاتونو شروع کنین.
  • حسام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    3 2
    ما طرفداران نساجی روی فولاد حساب دیگری باز کردیم وبه علت اینکه نکونام تیم ما را رها کرد ما از باز کنان نساجی خواستیم با شکست فولاد را بدرقه کنند دوشنبه بازی حیثیثی است که پیروزی فولاد فقط با معجزه شکل میگیره.
  • فولادی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    2 1
    فولاد در رده امید و جوانان قهرمان ایران شده و بهترین ورزشگاه با بهترین امکانات را داره
  • ناشناس IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 1
    آقا هیچکس از مغلطه گری های کیسه کشا ناراحت نشه چون اینا داغدار پوکر هستن و فقط ربطش میدن وزیر ، سازمان ، مربی و خلاصه هیچکس جوجه اردک زشت رو دوست نداره . پوکر
  • 66 IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 2
    دفاع اتوبوسی و دعوا با مربیان و بازیکنان حریف و جنجال بازی با داور ک نمونه ش تو بازی استقلال و فولاد و پرسپولیس و فولاد دیده شد تاکتیک مش جواد کیروشیه
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 0
    4. 4. 4. 4. 4

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس