کد خبر 1098802
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ملت سرافراز و شریف ایران در تمامی برهه‌ها شاهد حماسه‌سازی و رشادت های افتخارآفرینان خویش در مواجه با مخاطرات و مشکلات بوده‌اند.

وقوع بحران زیستی و شیوع ویروس کرونا باعث شد تا خدمتگزاران ملت در بخش‌های سلامت و درمان همچون رزمندگان جبهه‌های نبرد پا به میدان نهاده و با جانفشانی، ایثار و رشادت های بی‌وصف خویش جلوه های عشق و ایمان را به نمایش بگذارند.

دکتر مهدی وریجی فرزند شهید رحیم وریجی، رئیس درمانگاه منطقه ۲۱ شهرداری تهران  یکی از مدافعان سلامت بود که در راه مداوای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را فدا کرد. وقتی پدر ایشان در دفاع مقدس شهید شد، مهدی ۶ سال داشت. آن‌زمان هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که ۳۶ سال بعد مهدی هم در جبهه‌ای دیگر به شهادت برسد. خانم کرمی، همسر شهید دکتر وریجی هم خود از پرستاران پرتلاش و جهادگر مدافع سلامت هستند. خانواده‌ای تماماً از جنس رشادت و جهاد...

وظیفۀ همۀ ماست که قدردان محبت، تلاش و مجاهدت‌های همۀ پزشکان، پرستاران، بهیاران و کادر درمانی جهادگر و قهرمان کشور عزیزمان باشیم. آنان که جان عزیز خود را در راه التیام‌بخشی و سلامت بیماران و مبتلایان از دست دادند، شهدای عزت‌آفرین ملت می‌باشند و نام‌ این قهرمانان در گنجینه افتخارات کشور باقی خواهد ماند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس