کد خبر 1096605
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
قالیباف نمایه

رئیس مجلس با اشاره به تصویب یک فوریت طرح تأمین کالاهای اساسی گفت: معنای بررسی این طرح کمبود کالا در جامعه نیست بلکه مشکل، عدالت و دسترسی جامعه به کالاهای اساسی با وجود تخصیص ارز ترجیحی به آن است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 29 تیر) در جلسه علنی و بعد از تصویب یک فوریت طرح تأمین کالاهای اساسی اظهار داشت: بحثی که در جلسه امروز مجلس مطرح شد آن بود که پیشنهاد دهندگان این طرح درخواست دوفوریتی طرح را داشتند اما بعدها آن را به یک فوریت تبدیل کردند. 

وی افزود: طرح‌های مشابهی هم در مورد تأمین کالاهای اساسی وجود دارد و حتی آقای نادران و کمیسیون برنامه و بودجه هم طرحی در این رابطه داشتند که قطعا از نظرات آنها استفاده خواهد شد ضمن اینکه طرح حمایت دارویی هم در مجلس وجود دارد. 

بیشتر بخوانید:

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ‌معنای طرح تأمین کالاهای اساسی در جامعه نیست بلکه عدالت و دسترسی جامعه به کالاهای اساسی مشکل دارد. 

قالیباف خاطرنشان کرد: ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی در مجلس تصویب شده است، اما این کالاها به دست مردم نمی‌رسد و به نظر می‌رسد شبکه توزیع باید کار خود را درست انجام دهد تا کالاهای اساسی به دست نیازمندان واقعی برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    1 0
    منتظر بسته اقتصادی مجلس هستیم
  • محسن IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 1
    اصلانرخ ارزپایین اومده؟!!که هزارمسئله مطرح میشه بعدمیگه نرخ ارزخارج ازدستورالعمل های مجلس هست.این یک شعارانتخاباتی هست.نرخ ارزدست بانک مرکزی هست.
  • رامین IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    1 0
    فکر نمیکنم مشکل خاصی باشه میشه دوباره بررسی کنیند
  • DE ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    1 0
    جناب محترم قالیباف لطفا قوانینی تدوین بفرمائید و مدیریت توزیع کالاهای اساسی رو استان به استان به وزارت جهاد کشاورزی واگذار بفرمائید تا این مشکل بشکل سیستماتیک برای همیشه حل بشه و وزارت جهاد کشاورزی از تولید کالا مدیریت توزیع و کنترل توزیع رو مستقیم انجام بده و کالا بدون قیمت کدب بدست مشتری برسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس