کد خبر 1098638
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
تهران

وزارت راه و شهرسازی با معرفی سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ برای ثبت‌نام متقاضیان وام ودیعه مسکن، اعلام کرد: مستأجران برای ثبت‌نام فقط یک هفته فرصت دارند.

به گزارش مشرق، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:  متقاضیان دریافت این تسهیلات از طریق ارسال پیامک به  سرشماره  ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ثبت نام اولیه را انجام داده و سپس باید در زمان‌بندی اعلامی در سامانه وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.tem.mrud.ir   ثبت نام کنند.

متقاضیان دریافت این تسهیلات لازم است شرایط مندرج در ماده ۱ آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی را داشته باشند که این شرایط عبارتند از داشتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا است. همچنین متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی  یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

گروه های مشمول دریافت تسهیلات

گروه های مشمول دریافت تسهیلات موضوع این مصوبه شامل کارگران و حقوق بگیران ثابت،(با اولویت ازدواج های جدید و خانواده های ۵ نفره و بیشتر)، مشمولین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی( ره )، سازمان بهزیستی کشور و زنان سرپرست خانوار هستند که در این زمینه وثایق لازم برای اخذ وام متعاقبا از طریق سامانه طرح اقدام ملی اعلام می شود.

جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و رفاه حال متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن، ثبت‌نام از متقاضیان با استفاده از سامانه پیامکی انجام خواهد شد. بدین منظور متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۴ مرداد با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی  ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ از طریق تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام در ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ  ۹ مرداد به اتمام خواهد رسید. ضروری است شماره تلفن همراه متقاضی که از طریق آن پیامک ارسال می شود به نام فرد متقاضی باشد و متعاقباَ زمان تکمیل اطلاعات و پرداخت تسهیلات از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس www. Tem.mrud.ir  اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
    1 0
    لطفا به طراح این وامها (چه اجاره چه خرید)بفهمانید ، برسانید که این کارها چاره ساز نیست بلکه درد و مشکل را بدتر می‌کند.
  • IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    3 0
    ملت بزرگواری که گول وعده های روحانی و سلبریتی و اصلاح طلبان رو خوردید و به روحانی رای دادید آیا از انتخاب صد در صد اشتباه خود عبرت گرفته اید آیا به دلسوزانی که مسخره شأن می‌کردید و برچسب دلواپس میچسباندید ایمان اورده اید یا اینکه از اوضاع ویران شده فعلی به دست روحانی و دولتش خوشنود هستید اگر خوشنود هستید پس ظلم و ستم روحانی به خودتان نوش جانتان رای دهندگان به روحانی شاید عده ای از شما پشیمان هستید از رای دادن به روحانی اما حق الناسی هنوز به گردن تک تک شما آویزان است #حساب و کتاب قبر
  • NL ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    1 1
    با دوتا فرزند همسرم فوت کردن اسیر بنگاه ها هستم این چه عدالتی هست اخه
  • NL ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    0 0
    اخه با دوتا فرند همسرم فوت شده اسیر بنگاها اخه عدالت مگه نیست
  • ابوذراسکندری IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    1 0
    برای وام مستجری درخواست دارم
  • رضا IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    مستجرم در سراسیاب ملارد
  • حسن IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    1 0
    تورابخدا فقط میگم‌تورابخدا بماهم این وام مسکن رابدهید بخدا که هزارویک مشکل دارم من خودم سرپرستم بخدا ناراحتی قلبی دارم مستاجرم هرماه یک ملیون کرایه میدم پول پیش خانم کمه اگراین ۵۰ملیون رابدهید بخدا که گرفتارین یکم کمترمیسود تورابخداکمکم کنین
  • مجتبی تابعی IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    1 2
    با سلام من پیامکی شماره ملی را ارسال کردم اما جوابی دریافت نکرده ام باید چکار کنم ممنونم
  • سیامک پاکیزه منش IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    درمورد وام کرونا
  • فردین IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    من ثبت نام کردم چرا واسم تاییدیه نمیاد تو رو خدا ی کاری کنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس