کد خبر 1098322
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
پرستار نمایه

معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به اینکه حداقل تا یک سال دیگر واکسنی برای کرونا نخواهیم داشت، گفت: بهترین راه برای مقابله با کرونا تغییر رفتارهای اجتماعی است.

به گزارش مشرق، ایرج حریرچی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا در گلستان در خصوص حل مشکل پرستاران ۸۹ روزه، گفت: به زودی با برنامه‌ریزی لازم برای حل مشکلات استخدامی پرستاران ۸۹ روزه فعال در مقابله با کرونا اقدام خواهیم کرد.

ببینید:

فیلم/ ۱۵ استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند

فیلم/ حریرچی: در محرم و صفر، «ماسک» نذر کنید

وی درباره واکسن کرونا و شایعات مختلف مبنی بر کشف داروهای گوناگون در این خصوص خاطرنشان کرد: حداقل تا یک سال دیگر واکسنی برای کرونا نخواهیم داشت و بهترین راه برای مقابله با کرونا تغییر رفتارهای اجتماعی است.

معاون کل وزیر بهداشت بیان کرد: تولید واکسن جدید ۷ سال زمان نیاز دارد و همانگونه که ده‌ها سال از شیوع «ایدز» و «مالاریا» گذشته و هنوز واکسنی برای آن کشف نشده، کشف واکسن برای این ویروس و بیماری نیز به زمان احتیاج دارد.

ویدئوی زیر را ببینید:

دانلود

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    1 0
    چه دروغا.وزیر بهداشت میگه ما واکسن ساختیم.روسیه و چین و چند کشور غربی تا چند ماه دیگه واکسن رو به بازار میدهندبعد ایشون... شاید پول ندارید بخرید یا اصلا برایتان مهم نیست شاید این حرف ها رو هم برای توجیه برگزاری کنکور میزنید
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    0 3
    خبرخوش دیشب برای ساخت واکسن چی بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس