کد خبر 1097937
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
راموس

مدافع با سابقه و محبوب کهکشانی‌ها گفت: ۶۵۰ بار برای رئال‌مادرید بازی کردم و ۶۵۰ بار از زندگی خود لذت بردم.

به گزارش مشرق، مدافع متعهد و کلیدی تیم فوتبال باشگاه رئال‌مادرید اسپانیا در مصاحبه با روزنامه مادریدی با اشاره به قهرمانی شماره ۳۴ در لالیگا و اقتدار رئال‌مادرید در دهه گذشته گفت: «من ۶۵۰ بار برای رئال‌مادرید بازی کردم و ۶۵۰ بار از زندگی خود لذت بردم.» متن مصاحبه مارکا با راموس را بخوانید.

بیشتر بخوانید:

گلزن‌ترین مدافع قرن بیست‌ویکم

قهرمانی شماره ۳۴ و کاپیتانی که پس از سوت داور مدام فریاد می‌زد!

بله، بسیار خوشحال بودم و سر از پا نمی‌شناختم، دوست نداشتم به‌خاطر سکوت روی سکوها و بحران کرونا این قهرمانی بزرگ در سایه برود و دیده نشود. شاید خیلی احساساتی شده بودم، در هر حال اگر آن فریادها نبود، واقعا امکان داشت سکته کنم. یکی از مربیان به من نزدیک شد و از اینکه کمی هم ترسیده بود، خندیدم و به او گفتم که نگران نباشد!

برای ۶۵۰ بار با لباس رئال‌مادرید بازی کردی!

فوق‌العاده بود، من حواسم به شماره بازی نبود اما بعد از بازی درکنار فلورنتینو پرس عکس یادگاری گرفتیم و این برای من بسیار مهم و باارزش بود. باید بگویم ۶۵۰ بار برای رئال‌مادرید بازی کردم و ۶۵۰ بار از زندگی خود لذت بردم.

آیا این احتمال وجود دارد که در فصل تابستان درباره ترک رئال‌مادرید فکر کنی؟

این موضوع پیش از این برای همیشه به یک پرونده بسته شده تبدیل شد، دیگر برای من مهم نیست که رسانه‌ها چه شایعاتی را منتشر می‌کنند، موضوع مهم این است که من با لباس رئال‌مادرید بازنشسته خواهم شد و این تیم را هرگز ترک نخواهم کرد. رئال‌مادرید در یک بازه زمانی برای تمدید قرارداد من دچار مشکل شده بود اما مشکلات به‌طور کامل حل شدند و اکنون هیچ مانعی بر سر راه نیست.

بارسلونا به قهرمانی نرسید، علت اصلی چه بود؟

علت اصلی شکست مقابل رقیبی به نام رئال‌مادرید بود، اینکه ما قهرمان شده‌ایم چون بارسلونا دچار افت شده بود، برای من بیشتر شبیه به یک طنز است، ما قوی بودیم و حریف قوی ما به‌نام بارسلونا در این کورس قهرمانی تن به شکست داد و نتوانست با ما قدم‌به‌قدم پیش برود. بارسلونا تیم بزرگی است که همیشه مدعی قهرمانی و در اوج است، ما در شرایطی به قهرمانی رسیده‌ایم که بزرگانی مثل اتلتیکومادرید، بارسلونا و والنسیا نتوانستند با ما رقابت کنند.

آیا سهام باشگاه را در ازای طلب بازیکنان قبول خواهید کرد؟

پرس حق دارد نگران باشد، به‌زودی همه بازیکنان یک بیانیه دلگرم‌کننده صادر خواهند کرد و قرار نیست مجبور به کاری شوند، مدیریت باید آرامش داشته باشد و بداند که همه بازیکنان شرایط خاص کنونی را درک می‌کنند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس