عکس/ دیدار عیدانه اعضای هیئت دولت و مسئولین با روحانی

"تبرئه مردان روحانی از سیاه‌نمایی و نقش داشتن در آشوب"؛ پروژه‌ای است که گویا ارگان رسانه‌ای دولت آن را کلید زده است.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

قوه قضائیه و دندان لقّ میرسلیم

مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس و کاندیدای ریاست‌جمهوری انتخابات ۹۶ به تازگی در اظهاراتی که سایت اعتمادآنلاین آنها را منتشر کرد، در رابطه با رشوه ۶۵ میلیاردی و تفحصی که معلق شد و اظهارات خود در این باره، گفت: همه مدارک را به دستگاه قضایی ارجاع داده‌ام و پیگیری‌ها از جانب آنها انجام می‌شود. اصل موضوع به تحقیق و تفحص زمان حضور قالیباف در شهرداری بر می‌گردد، وقتی تحقیق و تفحص در مجلس دهم رای نمی‌آورد شهردار وقت از اینکه چنین موضوعی رای نیاورده، تشکر می‌کند. موضوع تحقیق و تفحص مسئله‌ای نیست که از انجام شدنش ناراحت و یا از انجام نشدنش خوشحالی صورت گیرد. باید طبق بررسی مشخص شود که چه خدمات شایسته‌ای صورت گرفته است،  طبق اسنادی که دارم نشان می‌دهد رایزنی‌هایی پشت پرده صورت گرفته که این تحقیق و تفحص، انجام نشود و رد شود.

اعتمادآنلاین برای این اظهارات از تیتر "افشاگری دوباره میرسلیم علیه قالیباف؛ رایزنی‌های پشت‌پرده جلوی تحقیق و تفحص از شهرداری در مجلس دهم را گرفت/مدارک را به قوه قضاییه داده‌ام" استفاده کرده است. [۱]

*بدیهیست که هم آقای قالیباف و هم خواص کشور بایستی از قوه محترم قضائیه درخواست کنند که ادعای میرسلیم بدون فوت وقت بررسی و نتیجه صراحتاً و بدون لکنت به افکار عمومی اعلام شود.

نگه داشتن استخوان لای زخم و پژواک اظهارات پیاپی نماینده بی‌هنری که صراحتاً دشمن کار جهادی و شخص آقای قالیباف است؛ نه به صلاح ملک است و نه به صلاح مملکت.

و این می‌طلبد که مقامات محترم قوه قضائیه تکلیف ادعای مذکور را در محضر مردم و مسئولان عدالتخواه نظام اسلامی روشن کنند تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد و مردم نیز خادمان و خیانتکاران را به وضوح بهتری بشناسند.

***

"کلید" هست اما برای چرخش آن، دست کارآمد و جهادی نیاز است

شیرزاد: به صاحبان کلید بگویید دروغگو!

احمد شیرزاد، فعال اصلاح‌طلب و از حامیان انتخاباتی رئیس‌جمهور روحانی، در بخشی از مصاحبه با شماره دوشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی اظهار کرده است:

"بعد از این اگر کسی شعار داد که کلید حل مشکلات را دارد جامعه باید به او بگوید دروغ نگو، شوخی نکن و شعار نده چون قدرت این کار در اختیار تو نیست و کسانی قبل از تو بوده‌اند که نتوانستند این کارها را انجام بدهند. "

روزنامه آرمان نیز برای این مصاحبه از تیتر "روسای جمهور در ایران کلید کارسازی ندارند " استفاده کرده است. [۲]

*باید دانست که هر قفلی کلیدی دارد و اگر کسی نمی‌تواند کلید مناسب را پیدا کند و برای این اقدام دچار ناکارآمدی است؛ مشکل به او برمی‌گردد نه به کلید بیچاره!

احمد شیرزاد هم در حال اشاره به حد اعلای فهم اصلاح‌طلبان از سیاست و مدیریت است.

فهمی که در اعلی درجه خود کلید را به دست آقای روحانی داد و در ادامه او را کاندیدای ریاست‌جمهوری کرد و امروز هم به بیان چنین طرّحاتی روی آورده است.

جالب آنکه نیمه اول اظهارات شیرزاد را دلسوزان اصولگرای مردم در سال‌های ۹۲ و ۹۶ گفتند و تأکید کردند که آقای روحانی کاری جز مذاکره‌ی بی‌فرجام نخواهد داشت و برای چرخاندن کلید هم دچار ناکارآمدی است اما اهمیتی به این گفته‌ها داده نشد.

نیمه دوم اظهارات شیرزاد نیز همان بخشی مافوق تحلیل اصلاح‌طلبان است که در حیطه فهم سیاسی و مدیریتی آنها نیست!

به سخن دیگر اینکه چپ‌ها متوجه نیستند که با مدیریت جهادی و معطوف و به ظرفیت داخلی می‌توان کلید مناسب هر قفلی را پیدا کرد، گره از تمام مشکلات باز کرد و با نگاهی اصولگرایانه به سیاست و اجرا؛ روند بهتری از پیشرفت را پیش پای مردم گذاشت.

البته آواربرداری از مشکلاتی که اصلاح‌طلبان و دولت آنها طی سال‌های اخیر پدید آورده است بصورت یک‌شبه ممکن نیست اما این مدیریت جهادی است که حتی همین فضای پر از مشکل را در مسیر بهبود قرار خواهد داد.

اظهارات شیرزاد به روشنی نشان می‌دهد که سخنان انتخاباتی اصلاح‌طلبان چقدر قابل اعتناست و چرا نمی‌توان من‌بعد از این به راه‌حل‌ها و کلیدهایی که چپ‌ها برای حل مشکلات کشور ارائه می‌کنند اعتماد داشت...

***

عملیات استتار ارگان دولت برای تبرئه مردان روحانی

خبرگزاری دولتی ایرنا، به تازگی در یادداشتی با عنوان "واقع‌بینی رمز عبور از دشواری‌هاست" در طرفداری از دولت آقای روحانی و پیرامون منتقدان نوشت:

"برخی از مخالفان سیاسی دولت در داخل ناآگاهانه به همان سمت و سویی حرکت می‌کنند که دشمنان خارجی ایران طراحی کرده‌اند. کابوس سازی از شرایط کشور، نادیده انگاری دستاوردها، طرح مباحث تشویش‌زا، شایعه‌سازی علیه اقدامات، نسبت دادن اقدامات خلاف قانون به دولتمردان، سیاه نمایی مطلق از کشور به بهانه ناکارآمد جلوه دادن دولت، همه در زمره همان دیدگاه آفت‌زای بدبینانه قرار می‌گیرند که در نهایت نه دولت تدبیر و امید بلکه کلیت کشور را با خط کاهش اعتماد مردمی روبرو می‌کند. "[۳]

*مخاطبان محترم را در قبال این تأکیدات ارگان رسانه‌ای دولت به حقیقتی غیر قابل انکار ارجاع می‌دهیم و آن اینکه برخی مقامات دولتی طی چند سال گذشته در صف نخست ناامید سازی مردم، کابوس‌سازی از شرایط کشور و سیاه‌نمایی از اوضاع بوده‌اند.

این شخص اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور بود که ۲ مرتبه تأکید کرد کشور در "شرایط ته درّه" قرار دارد! [۴]

این عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور آقای روحانی بود که زمانی گفته بود با مردم گرسنه و فقیر و بیکار نمی‌توان امنیت را تأمین کرد [۵] و زمان دیگری هم تأکید کرد که عموماً شاخص‌های اقتصادی ما غیر قابل قبول است! [۶]

رسانه دولت و مقامات دولتی آیا در قبال جمله مشهور و البته ناامیدکننده رئیس‌جمهور روحانی مبنی بر اینکه "خزانه خالیست" خود را به تجاهل زده‌اند!؟

اینکه علی ربیعی، سخنگوی دولت از درون دولت می‌گوید "حکایت آبان ۹۸ همچنان باقیست" و "ممکن است از کرونا شکست بخوریم" آیا طرح یک مسئله تشویش‌زا محسوب نمی‌شود؟

خبرگزاری دولتی ایرنا در حالی مردم را از "خط کاهش اعتماد عمومی" می‌ترساند که خود بارها به نقل از فعالان اصلاح‌طلب بر ناامید بودن مردم ایران تأکید کرده است! [۷]

ارگان رسانه‌ای دولت در حالی اقدام به عملیات استتار کرده است که نمی‌تواند صحبت‌های علیرضا علوی‌تبار در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست‌جمهوری مبنی بر لزوم به خیابان کشاندن جمعیت میلیونی علیه نظام اسلامی را کتمان کند. [۸]

تأکید می‌کنیم... تئوری سازی در ستاد دولت برای اغتشاش میلیونی علیه نظام!

برخی معتقدند این قبیل رفتارهای ارکانی از دولت صرفاً یک عملیات استتار است که نقش عامدانه یا سهوی آقایان در رخدادهای قبلی مثل اغتشاشات آبان ۹۸ و یا آشوب‌های احتمالی آینده را بپوشاند و در هاله‌ای از ابهام فرو ببرد.

این مسئله حتماً نیازمند بررسی‌های خاص امنیتی است.

***

1_ https://etemadonline.com/content/420468

2_ http://www.armanmeli.ir/fa/print/main/292931

3_ www.irna.ir/news/83862336/

4_ mshrgh.ir/818894

5_ hamshahrionline.ir/x4TLp

6_ https://www.alef.ir/news/3980117128.html

7_ mshrgh.ir/837020

8_ mshrgh.ir/836280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 84
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 44
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    40 41
    یکی میرسلیم بگیره غضنفر خان جوگیر شدی
    • ؟؟؟؟ IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      35 8
      مشرق جان شما که خودت حکم را صادر کردی دیگر چه نیازی به بررسی قوه محترم قضایی؟؟؟ البته میرسلیم را فرد قابلداری نمی دانم ولی سوای گفته های میرسلیم شایعات در مورد فرد مذکور خیلی پیش از افاضات میرسلیم هم بود ولی پیگیری نمی شد
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      20 19
      این میر سلیم دیگه فسیل شده خدایش عجب قریدونیه. قدرت طلبی هم اگر هستی الاقل لوازمش را فراهم کن؛ نمایندهای مجلس بهت رای ندادن که بشی رییس تقصیر شهردار سابق تهران چیه؛ اسگل اگه علیه قالیباف مدرک درست حسابی داشتن تو این هشت سال طلایی اصلاحات افرادی مثل آخوندی و نجفی و تاجزاده تا حالا قالیباف را تا پای چوبه دار هم برده بودن.مزه قدر تا لب گور هم در حال افزایشه.
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      28 7
      به میر سلیم کبیر توهین نکنید
    • منصف IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      12 4
      خواستی فحش بدی تعریف کردی غضنفر یعنی : شیردل و شجاع ! مطمئننا اگه شجاعت نداشت جرئت اینکه پا رو خط قرمز باند ... بزاره رو نداشت !
    • منصف IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      11 3
      ۱۲:۱۱ از ادبیات شما معلوم هست فسیل ، اسگل ! طرفدار کسی شما باشی از صدتا دشمن براش بدتری !
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      1 2
      آره والا
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      2 1
      فقط دروغگو ...
    • جوجه تیغی بدنساز CH ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      6 17
      میرسلیم فتنه گر / اعدام باید گردد
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      6 5
      از وقتی قالیباف از شهرداری رفت تهران یه خیابون درست حسابی نداره برف میاد تعطیل میشه بارون میاد غرق میشه حالا اقای میرسلیم امثال تو که به فکر حذف فیزیکی رقیب هم جناحتون هستی باعث میشی مردم به این حذب خوش بین نباشن چون رادیکالیسم شما خیلی ها رو از نون خوردن میندازه
    • محمد IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      1 4
      آقای میرملیم یادت باشه مردم به اعتبار آقای قالیباف به تو رای دادن وگرنه بز هم بهت نمی دادن ببری چرا
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    56 16
    "نماینده بی‌هنری که صراحتاً دشمن کار جهادی و شخص آقای قالیباف است" سلام. خسته نباشید! انشاء الله با آقای قالیباف محشور شوید. در دنیا و آخرت. خدا از شما قبول کند...
    • هبوط آدم IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      18 10
      شما هم با فرد مطلوب و مدیر اجرایی مورد علاقه خود ان شاء الله محشور شوید
    • مظلوم ایرانی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      7 5
      تا وقتی باند بازی و جناح بازی هست همین هست ! انگار اصولگرایان از اشاعره نظریه عدالت صحابه رو به عاریت گرفتن و نظریه عدالت اصولگرایان رو ساختن .
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      0 1
      لطفا بگو پوف و حرف نزن درد و بلای آقای قالیباف تو جون دشمناش
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    13 3
    والا اینها فقط بلدن حرف بزنن
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      4 2
      در مورد شهردار قبلی تهران حرف و حدیث زیاد هست. باید اقای رئیسی بصورت شفاف قائم مقام ایشان را بصورت علنی محاکمه کند که ریشه این مسائل حل شود.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    14 14
    اگر اصلاح طلبا موضع روشنی در قبال منافع ملی ایران اتخاذ نکنن و روند مدارای نظام با این ها ادامه دار باشه. منتظر اقدامات ما باشین. ما زبان قانون رو برای اصلاحات به کار نمی بریم و با زبان خودشون باهاشون روبرو خواهیم شد. یک سال و نیم فرصت مونده. خود دانید!
    • سرباز IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      11 2
      هر گونه بی قانون بد است حالا می خواهد از طرف هرکسی باشد
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    15 1
    اخیرا آقای صادق زیبا کلام اظهار داشته اند: (واقعیت این است که ما همه مقصریم؛ منِ صادق زیباکلام، عباس عبدی، تاجزاده، اصغرزاده، خاتمی و بسیاری دیگر در ایجاد شرایط امروز مقصریم اما تردید نکنید که بیش و پیش از همه ما بزرگ‌ترین مقصر خودِ آقای موسوی خوئینی‌هاست. منبع اصلاحات نیوز) لذا ضرورت دارد تا با توجه به اقرار صریح خود آقای زیبا کلام، قوه محترم قضایی بعنوان مدعی العموم ورود نموده تا این افراد پاسخگو باشند.
    • حسين DE ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      13 9
      آقا صادق شما و اسامى كه نام برديد مقصر نيستيد شماها همتون خيانتكاريد.
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    4 2
    درد درونی دارند
  • سید IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    16 37
    یکی این غضنفر(میرسلیم) را بگیرد، مارادونا را رها کنید!
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      8 5
      سید واقعا باید خجالت بکشی از لقب جدت بعنوان فحش استفاده میکنی ...
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    11 20
    پایداری جماعت از اصلاحطلب ها هم بدترن هم از توبره میخورن هم از آخور
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      16 6
      منظورتون موتلفه چی ها هست؟
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      2 0
      میخواهی عقده خالی کنی حداقل ببین طرف ارتباطی با پایداری داره که اینطور ضایع نشی بعد میگید چرا ما جهان سومیم، چرا پیشرفت نمیکنیم عوض به کارگیری منطق با احساسات رفتار میکنید
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    21 5
    نگه داشتن استخوان لای زخم و پژواک اظهارات پیاپی نماینده بی‌هنری که صراحتاً دشمن کار جهادی و شخص آقای قالیباف است؛ نه به صلاح ملک است و نه به صلاح مملکت. واقعا شما طرفدار حقیقت هستید؟
    • RO ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      13 4
      والا با این متنی که نوشتن، مثل اینکه حقیقتو قبل از قوه قضاییه پیدا کردن و میدونن!
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      11 2
      طرفدار حقیقت و عدالت هستن تا وقتی که ترکشش به خودی ها نخوره
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      11 3
      مشرق جان، شما پرونده رو خوندی که رأی رو صادر کردی؟
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      6 10
      شما بهتر بود یکی از هنرهای آقای میرسلیم را می گفتی به جای کنایه انداختن.
  • CA ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    8 19
    اب که سر بالا رفت قورباغه ابوعطا میخونه، فسیل مارکسیستهای 57، لباسش شبیه بابابزرگ کیم جونگ اون هست
    • بی طرف IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      5 1
      بله فعلا که قورباغه هایی مثل شما دارن سنتور می زنن ... این یعنی آب داره زیگزاگی بالا می ره درضمن شما کی قرار آدم بشین و به هرکی برخلاف میل نفس امارتون حرف زد برچسب کمونیست و خوارج و ... نزنید
  • حقیقت گو IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    4 3
    باسلام - این بنده خدا تازه از خواب بلند شده است . زمانی که نماینده اصلاح طلبان این را می فرمود کلید مشکلات کشور و مردم در دست من است چرا وا کنشی نداشتند حالا بعد از حدودا هشت سال صدمه زدن به اقتصاد کشور و مردم این را بیان می کنند که این حرفها دروغ بوده و هست .
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    23 2
    میرسلیم هم رفت جزو ضدانقلاب!!!!! خخخخخ
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      5 2
      انقلابی گری تعریف مشخصی داره
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    12 8
    موتلفه و بازار برن خداراشکر کنن که انقلاب شد و چنین بلایی بر سر تولید داخلی با واردات بی رویه اجناس چینی آوردند به آلاف و الوف رسیدن وگرنه ایشان الآن در خوشبینانه ترین حالت یه دکه دو دهنه داشت سیگار و تنباکو می فروخت نه اینکه بره در مجلس بعنوان رجل سیاسی جای یک نخبه را اشغال کند #مجلس خانه سالمندان نیست
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      7 1
      مشکل شما با پیر و یا جون بودن نیست اگه میر سلیم مطابق میل شما عمل می کرد و حرف می زد حامی موتلفه و میر سلیم می شدین ! درضمن عکس شهید مدرس که بعنوان الگوی نمایندگان مجلس در مجلس نصب شده رو نگاه کن بعد بگو مجلس خانه سالمندان نیست
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    4 9
    میرسلیم هم جینگول مینگولی هست واسه خودش :/
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      5 1
      شما چی هستی برای خودت جیگر !
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    3 13
    به جناب میرسلیم بگویید بجای ارجاع به قوه قضائیه بهتر نبود با شبکه های معاند کشور مثل بی بی سی مصاحبه میکردی .!!!!
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      4 1
      چطوره که هم طیفی های شما با بی بی سی مصاحبه میکنن اشکال نداره ! که با تیتر های درشت بعنوان حالگیری فلانی از مجری یا کارشناس بی بی سی منتشر میکنید .
  • RO ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    10 0
    درباره ادعای جناب میرسلیم، شماها بهتره یه خورده صبر کنین تا قوه قضاییه بررسی کنه و نظرشو بده، بعداً عناوین مختلف نثار این و اون کنین
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    5 8
    من موندم میرسلیم واسه چی وارد مجلس شد؟ واقعاً مردم ما هم شاهکارن. بابا این آدم باید سالها قبل بازنشست میشد.کسی که با این سن و سال هنوز تشنه خدمت!!! است بدونید یه حای کارش می لنگه. از دوستان خواهش میکنم عملکرد موتلفه را در قبل و بعد از اتقلاب یه دور خوب مطالعه کنند. جالبه.
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      8 0
      مجلس کار اجرایی نیست که به سن ربط داشته باشه بلکه به مغز ربط دارد آیت الله شیخ مدرس هم با اینکه پیرمردی نحیف و عصا بدست بود ولی انقلابی ترین فرد مجلس بود .
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    10 12
    به جناب میرسلیم بفرماییداگه قالیباف ازمردم نخواسته بود به لیست کامل رای بدیم تورای نمی آوردی پس قدردان مردم باش وحاشیه درست نکن اگه ریگی به کفشت نیست . تو این جنگ اقتصادی بادشمن نباش .یک ماه نیست که ازسخنان رهبری میگذره .تو یکی خون به دلمون نکن .
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      11 2
      قراره بخاطر استدلال مسخره شما تمام نماینده های تهران پادوی جناب قالباف باشن ؟
  • احمد IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    8 14
    به ظاهر ایشان میخوره نماینده پاکستان یا هندوستان باشه اصلا شبیه ایرانیا نیست. اقا میر سلیم انگشت در لانه زنبور نکن والا پرستو میاد سراغت.
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      15 0
      لباس ایرانی ها تا قبل از دوران رضاپالانی شبیه پوشش میرسلیم بود که بعد از اجباری شدن پوشش غربی به حالت کنونی تغییر پیدا کرد ! واقعا بایدایشون رو تشویق کرد بخاطر پوشش ایرانیش
  • عبدالحسین IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    4 1
    سلام وقت ورود قوه ی قضائیه جهت پاسخ خواستن از عوامل تحریک کننده با بیانات سازماندهی شده جهت کارسازی اغتشاشات آتی در کشور است. بعد از۴۰سال خسارت، بی کفایتی و دشمنی پنهان و آشکار اصلاح طلبان در کشور باید با محاکمه ی علنی و عملی، افکار عمومی را نسبت به شیطنت های این پادوهای غرب روشن کرد. قوه ی قضائیه .....عدالت .
  • عبدالحسین IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    2 2
    وقت ورود قوه ی قضائیه جهت پاسخ خواستن از عوامل تحریک کننده با بیانات سازماندهی شده جهت کارسازی اغتشاشات آتی در کشور است. بعد از۴۰سال خسارت، بی کفایتی و دشمنی پنهان و آشکار اصلاح طلبان در کشور باید با محاکمه ی علنی و عملی، افکار عمومی را نسبت به شیطنت های این پادوهای غرب روشن کرد. قوه ی قضائیه .....عدالت .
  • عبدالحسین IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    2 15
    جناب میر سلیم کمی بصیرت و عمق شناسی اوضاع سیاسی و اجتماعی داشته باشید. خوش بینانه نوشتم اما اگر تکرار شود میگویم انتخابهای اشتباه اگر تکرار شد نه از عدم آگاهی است بلکه واقعا یک تصمیم آگاهانه است. تفکر نفوذی....
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      10 1
      چون از خطوط قرمز منافع جانی شما عبور کرده یعنی بصیرت نداره !؟
  • سیدجعفرکاظمی IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    2 0
    تابحال هرکسی که ادعاهائی از قبیل داشتن کلید وغیره دارند (مانند فال بینان ورمالان ) دروغگوازآب درآمده اند این یک حکم کلی است.
  • کاک IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    14 3
    ما فکر میکردیم خط قرمز برای شرق انتقاد از جایگاه رهبری است اما نگو که انتقاد از عملکرد آقای قالیباف هم جزء خطوط قرمز هست
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      2 2
      خوبه تو متن نوشته که قوه قضائیه باید این ادعا درباره قالیباف رو پیگیری کنه!
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    5 0
    پیشنهاد می شود بجای واژه صاحبان کلید از این پس تقریر به «اصحاب کلید» گلید گردد
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    3 18
    میرسلیم ادم را به یاد ابوموسی اشعری میاندازد . اخه حماقت و ساده لوحی هم حدی دارد .
    • 313 IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      12 2
      شما بهتره از تاریخ عبرت بگیری نه اینکه شخصیت های تاریخی رو بعنوان فحش با مخالفان عقاید نادرست خودت مقایسه کنی !
  • فرهاد IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    10 5
    خیلی حال به هم زن حرف میزنی مشرق ،،، عادل باش وبی طرف و در مسائل بیت المال حرف جاهلانه نزن و طلا که پاکه چه منتش به خاکه
  • تک سوار DE ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    9 5
    الان اون شورایی که لیست اصولگرایان رو بسته ایا نباید جواب بدخ که چرا بجای یامین پور میر سلیم رو در لیست قرارداده اند؟ حالا که تموم شد لااقل یک گزارش بدید ببینیم لیستی که بهش رای دادیم بر چه مبنایی بسته شده اخه!!!
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      3 1
      بله باید جواب بدهد ! و اون هایی که گفتن لیستی ! ولی نه بخاطر میرسلیم چون برخلاف امر لیست بند ها داره عمل می کنی بخاطر ...
  • حامد NL ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    2 1
    به احمد شیرزا گفت نتیجه گیری شما مضحک است. از شکست دولت روحانی نتجیه نمی گیریم که هر کس گفت من کلید دارم دروغ می گوید. فقط به این نتیجه می رسیم که دیگر نباید به کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان رأی نداد. نباید برای حرف های اصلاح طلبان و خاتمی ارزشی قائل شد. نباید به حرف های امثال شیرزا بها داد و اعتماد کرد. بهتر است اصلاح طلبان برای همیشه دست از سر ایران و مردم سیاست بردارند و برای همیشه از دنیای سیاست استعفا دهند چون تا به حال فقط گند زده اند.
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    13 2
    واقعا خنده داره.خودتون میگید قوه قضاییه باید به ادعای میر سلیم رسیدگی کنه بعدش خودتون رای دادگاه را پیشاپیش صادر کردید؟؟باید به حال شما تاسف خورد
  • مذکر IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    6 2
    مشرق اون دنیا باید جوابگویی شمام این تهمت ها و فحش ها و قلب کردن واقعیات و ... ای که در این دنیا انجام دادی باشی پس بترس از روز حساب که حسابت با کرام الکاتبین هست
  • ایرانی DE ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    12 4
    ضرب المثل:همتون سر و ته یه کرباسید...سگ زرد برادر شغاله...
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    7 3
    مشرق وای بر تو
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    2 6
    چشم دیدن مدیر جهادی رو ندارم.. بی تعارف
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    2 4
    ما هرچی خوردیم از خودی بوده
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    7 1
    سلام قبلا طلب عفو دارم ولی حقیقت تلخ است
  • سید IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    4 0
    به نظرم به جا مشرق نیوز قالیباف نیوزم اسمتون بشه حله ، فساد اگر مال رییس مجلس هم باشه باید افشا بشه بنده شخصا به قالیباف رای دادم ولی ساختن خدا از قالیباف داره حاله منو از سایتتون بهم میزنه تیم اطلاع رسانیتوون تو منطقه بهتر از سایتای دیگس ولی تیم سیاسیتون افتضاحه در ضمن می خوای یکی رو جلو مردم خراب کنی هی ازش خوب بگو هی گندش کن
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    5 5
    لعنت بر دستی که به این دولت رای داد و بشکنه دستی که دور دوم رای داد
    • سعید IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      1 0
      لعنت بر پدر و مادر تو که تو را این گونه تربیت کردن که به بیش از نیمی از مردم کشورمان توهین می کنی
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    3 1
    یه شعر برات در کنم جیگر.
  • فدائی حیدری IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    1 2
    عجب ادم قحطی شد عبدی ها میرسلیمی ها وخوش کلام ها همه وهمه افرادی که باضایع کردن دیگران برای ریاست جمهوری واختلاس جمعی خنوادگی دندان تیز کرده اند حیف که اندکی شعورهم ندارند چه برسد سژاست
  • شهروند IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    4 1
    اگه خدابخوامشت همتون برای مردم داره باز میشه
  • محمد IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    1 4
    من این رفتار میر سلیم را نمیفهمم،چرا باید الان که به مجلس رفته عوص کار کردن و طرح و برنامه دادن ،حاشیه سازی میکند شاید برای اولبن بار باشد که یکی از اعضای موتلفه به مجلس میرود ،این رفتا از این گروه پدیرفته نیست، شاید کمی بوی لنتقام ، یا هوای نفس از این رفتار میر سلیم به مشام میرسد.
  • محمد IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    1 4
    دفعه قبل هم نوشتم که ایشان عارف مجلس ۱۱ است با این تفاوت که عارف در مجلس سکوت کرد و ایشان هر روز حرف تازه و حاشیه سازی جدیدی دارد شاید هم مقداری دلخور از این کل هیچ مسیولیت خاصی در مجلس بدست نیاورده است البته خود ایشان گفته که از مجلس و کمیسیون ها دلخور نیست.
  • حسین IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    0 4
    یکی نیس به این جامونده ازخانواده فسیلهابجای این شروورهابه مشکلات مردم برسین
  • علی حیدری US ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    0 1
    وقتی به شودبه راحتی کچل را زلفعلی نامید ، آن وقت می توان اسم کفتار را جای گزین اسم شیر نمود وپسوند ش را اضافه کرد تااسم واقعی مناسب فتنه گر شکل گیرد.. تا حق اسم شیرضایع نگشته واز نام کفتار استفاده بهینه گردد. کفتار زاد اسم متعادل است .
  • وحید IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    2 0
    امیدوارم با شما مشرقی ها و فرمانده جهادی تون مشکلات اقتصادی کشور حل شه نه به صورت شهرداری مشکل مسکن یک عده خاص حل بشه بلکه مشکل همه مردم حل شود
  • محمد US ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    0 1
    من به عنوان یک مخالف دولت جمهوری اسلامی اما نه یک برانداز که در امریکا زندگی می کند عرض می کنم، اگر یک مدیر، یک مرد عمل ، یک ناجی در جمهوری اسلامی باشد که توان تبیین نظر رهبر و نحات ایران را داشته باشد و من بشناسم تنها دکتر قالیباف است، من در زمانی که ایشان ریس پلیس بود ایران امدم باورم نمی شد چگونه پلیس ایران را در حد بهترین پلیس های دنیا قرار داد، برگشتم امریکا چند سال بعد امدم ایران دیدم تهران یک جلوه دیگری دارد باورم نمی شد این هجم پیشرفت در چند سال انجام شده باشد دیدم بازهم این مرد سکان دار شهرداری است، حیف و صد حیف او را بادروغ و نیرنگ خودی و غیر خودی از کاندیدای ریاست جمهوری کنار کذاشتند وگرنه نه شرایط بین الملل ایران نه شرایط داخلی ایران اینگونه نبود، اقای قالیباف نگران بازی با اعداد این ها نباش در امریکا شهرداری ها میلیاردها دلار برای انتخابات هزینه می کنند. دلت نگیرد
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    0 1
    ما برای هیچ کس خط قرمز قائل نیستم ولی آقای میرسلیم اگه ادعای شما درست هم باشد الان وقت آن نیست بزار مجلس جابیوفته بعد . حالا هیچ سودی نداره مگر اینکه خوراکی به دشمنان بدهی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس