کد خبر 1096724
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۱
یوویچ

باشگاه ناپولی مذاکراتی را با مدیر برنامه های لوکا یوویچ انجام داده و قصد جذب مهاجم صرب رئال را دارد.

به گزارش مشرق، اولین فصل حضور لوکا یوویچ مهاجم صرب 60 میلیون یورویی رئال را نمی توان مثبت ارزیابی کرد. یوویچ تنها دو گل برای رئال به ثمر رساند و نتوانست خود را به ایده های زین الدین زیدان تحمیل کند. او در دوران قرنطینه نیز چند بار حاشیه ساز شد و به نظر می رسد سران رئال او را در فهرست فروش قرار خواهند داد. با وجود فصلی بد اما پیشنهادات برای مهاجم سابق آینتراخت فرانکفورت کم نیستند.

بیشتر بخوانید:

آمار عجیب بیل در رئال

طبق ادعای آاس، ناپولی در حال حاضر جدی ترین خواهان یوویچ محسوب می شود اما این باشگاه فعلا منتظر مشخص شدن وضعیت نهایی مهاجم لیل است. ویکتور اوسیمن مهاجم لیل گزینه اول ناپولی برای تقویت خط حمله و جانشینی آرکادیوژ میلیک است و او حتی بازدیدی هم از باشگاه ناپولی داشت ولی با رسیدن پیشنهاد لیورپول، حالا برای پیوستن به باشگاه ایتالیایی تردیدهایی دارد.

ناپولی با لیل برای انتقال 50 میلیون یورویی اوسیمن به توافق رسیده ولی هنوز پاسخ نهایی بازیکن را نگرفته است. در چنین شرایطی ناپولی باب مذاکره با فالی رمضانی ایجنت لوکا یوویچ را باز کرده است. رمضانی مدیر برنامه های دو بازیکن دیگر ناپولی یعنی کالیدو کولیبالی و مامسیموویچ است و ارتباط خوبی با باشگاه ایتالیایی دارد.

طبق ادعای آاس، اگر پاسخ اوسیمن به ناپولی منفی باشد، این باشگاه رسما برای جذب یوویچ اقدام خواهد کرد و به نظر می رسد اگر پیشنهاد خوبی ارائه دهد، رئال با فروش یوویچ مخالفت نخواهد کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن (عاشق میلان IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    کاش بیاد میلان با ربیچ زوج بشه گرچه مدیران نالایق میلان عرضه خرید بزرگ را ندارند خاگسم کاشکی بیاد میلان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس