کد خبر 1096623
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
زین الدین زیدان نمایه

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید دوست ندارد با لقبی که متعلق به همتای پرتغالی او در تاتنهام است، خطاب شود.

به گزارش مشرق، زین‌الدین زیدان پنجشنبه شب با رساندن رئال مادرید به مقام قهرمانی لالیگا ضمن اینکه به انتظار سه سال این تیم برای فتح دوباره لالیگا پایان داد، دومین قهرمانی‌اش در لیگ را با این تیم و در مجموع یازدهمین جامش را با کهکشانی‌ها کسب کرد. او اما هنوز این شانس را دارد که با فتح لیگ قهرمانان اروپا یک جام دیگر هم به ویترین افتخاراتش اضافه کند. زیدان برای رئال مادرید مربی خاصی بوده. او نه تنها اولین مربی تاریخ است که سه سال پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان شده، بلکه سال 2017 به 5 سال انتظار کهکشانی‌ها برای فتح لالیگا پایان داد و امسال هم دوباره همین کار را تکرار کرده است. با این حال این مرد فرانسوی شخصاً دوست ندارد که خاص قلمداد شود.

زیدان در پاسخ به یک خبرنگار که از او پرسید آیا دوست دارد با لقب آقای خاص (لقبی که ژوزه مورینیو با آن شناخته می‌شود) خطاب شود، گفت: نه، نه. من چنین احساسی ندارم. تنها احساسی که دارم خوشبختی از بودن در این تیم و هر روز کار کردن با این بازیکنان است. کار کردن در این باشگاه است که باعث می‌شود خودم را خوش‌شانس بدانم و به همین دلیل هم از تک‌تک روزهای کاری‌ام در آن لذت می‌برم، چون می‌دانم که سرانجام این روزها هم به پایان خواهد رسید، همانطور که قبل از این هم یک بار اتفاق افتاد (اشاره به جدایی قبلی‌اش از رئال مادرید در پایان فصل 18-2017) اما این بار جدایی‌ام واقعی خواهد بود. به همین دلیل هم می‌خواهم از بودن در کنار این تیم لذت ببرم و روی کارم تمرکز کنم.

زیدان در ادامه در واکنش به برخی گزارش‌ها مبنی بر اینکه او دلیل اصلی قهرمانی رئال مادرید بوده است، اظهار داشت: در هر جامی که یک تیم می‌برد، کل اعضای تیم سهیم هستند، پس درست نیست که بازیکنان را نادیده بگیریم به خصوص این قهرمانی ما که بسیار سخت و پیچیده بود و مجبور شدیم تا پایان راه بجنگیم. حالا وقت آن است که از دستاوردمان لذت ببریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس