کد خبر 1096642
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
آخرین تلاش مسی و بنزما برای کسب پیچیچی

مهاجم بارسلونا و رئال مادرید امروز در آخرین هفته لالیگا برای کسب عنوان آقای گلی تلاش خواهند کرد.

به گزارش مشرق، لیونل مسی می تواند در دیدار بارسلونا برابر آلاوس ۹۰ دقیقه بازی کند تا برای تثبیت عنوانی دیگر تلاش کند. ستاره آرژانتینی که برنده شش توپ طلا و شش کفش طلا است و بالاتر از دیگر بازیکنان در این زمینه قرار دارد امروز (یکشنبه) می تواند در کسب جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) یک رکورد دیگر به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید:

گزینه مورد حمایت مسی برای هدایت بارسا

کاپیتان بارسا تاکنون شش بار برنده این جایزه شده و با تلمو سارا (اسطوره سابق اتلتیک بیلبائو) برابر است. مسی در این فصل ۲۳ گل به ثمر رسانده و در دیدار برابر آلاوس در حالی به میدان خواهد رفت که دو گل نسبت به کریم بنزما برتری دارد. مهاجم رئال مادرید امشب برابر لگانس بازی می کند.

از ۲۳ گل مسی ۱۳ گل در جریان بازی، پنج گل از ضربه آزاد و پنج گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. بنزما ۱۶ گل از ۲۱ گل خود را در جریان بازی و بقیه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. 

مسی پیش از این در فصل های (۱۰-۲۰۰۹) ۳۴ گل، (۱۲-۲۰۱۱) ۵۰ گل، (۱۳-۲۰۱۲) ۴۶ گل، (۱۷-۲۰۱۶) ۳۷ گل، (۱۸-۲۰۱۷) ۳۴ گل و (۱۹-۲۰۱۸) ۳۶ گل به ثمر رساند تا آقای گل لالیگا شود. بنزما تاکنون برنده پیچیچی نشده است. مهاجم فرانسوی سال ها زیر سایه کریستیانو رونالدو قرار داشت. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس