کد خبر 1096622
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
گرت بیل ناپدید شده است!

مهاجم ولزی پس از بازگشت فوتبال تنها ۱۰۰ دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد.

به گزارش مشرق، توقف فوتبال به خاطر بحران کرونا، زمان کافی برای فکر و کار کردن و بهترین بودن در تست های فیزیکی باشگاه بود؛ زمانی که تیم به تمرینات بر می گشت هیچکدام به درد گرت بیل نخورد. حضور مهاجم ولزی در یازده بازی باقی مانده تنها ۱۰۰ دقیقه بود (یک بازی در ترکیب اصلی، یک بازی به عنوان بازیکن ذخیره). او گلی به ثمر نرساند و پاس گل هم نداد. در مجموع این فصل لالیگا ۱۶ بازی انجام داد و تقریبا ۱۱۰۰ دقیقه بازی کرد. دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. او از اوایل سپتامبر ۲۰۱۹ گلی وارد دروازه ها نکرد. امروز (یکشنبه) هم این اتفاق نخواهد افتاد چون برای آخرین بازی رئال مادرید در لالیگا در فهرست جایی نداشت.

بیشتر بخوانید:

زیدان نام بیل را از فهرست رئال خط زد

دیدار برابر لگانس می توانست خداحافظی مهاجم ولزی با لالیگای اسپانیا باشد. همه می دانند این بازیکن در فهرست فروش قرار گرفته است و مادرید می خواهد بازیکنی را بفروشد که در ترکیب زیدان جایی ندارد. همچنین از سنگینی دستمزدهایش کم کند. باشگاه برای هر فصل به بیل ۱۷ میلیون یورو می دهد. این رقم در بحران کرونا کم نیست چون تیم اسپانیایی نمی تواند از طریق ورزشگاهش درآمدزایی داشته باشد. 

دیروز (شنبه) پس از این که فهرست مادرید برای دیدار برابر لگانس منتشر شد اوندا سرو خبر داد که بیل خود از سرمربی خواسته است در این بازی حضور نداشته باشد. مهاجم ولزی در شش بازی آخر حتی یک دقیقه هم بازی نکرد.

آس برای تایید خبر اوندا سرو از نزدیکان بیل سوال کرد اما آن ها پاسخی ندادند. باشگاه هم اعلام کرد به دلیل تصمیم فنی سرمربی بوده است و نه درخواست مهاجم ولزی. ابهامی که باقی می ماند این است که زیدان در بازی بعدی مادرید می خواهد چه کار کند. سفیدپوشان در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هفتم آگوست (۱۷ مرداد) به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت. بیل همچنان ناپدید خواهند ماند یا یک مهره برای رسیدن به چهاردهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهد بود؟

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس