کد خبر 1096486
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
حضور رهبر کره شمالی در نشست کمیسیون مرکزی ارتش

رسانه دولتی کره شمالی از برگزاری نشست کمیسیون مرکزی ارتش این کشور به ریاست «کیم جونگ اون» خبر داده و اعلام کرد در این نشست تقویت بازدارندگی پیونگ‌یانگ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، «کیم جونگ‌اون» رهبر کره شمالی بامداد یکشنبه (به وقت تهران) در نشست کمیسیون مرکزی ارتش این کشور با موضوع بازدارندگی در برابر مهاجمان شرکت کرد.

به نوشته خبرگزاری «یونهاپ»، کیم در این نشست که به ریاست وی برگزار شد، بر لزوم تقویت هرچه بیشتر توانایی بازدارندگی کره شمالی از حمله دشمنان و ممانعت از وقوع جنگ در این کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

بر این اساس، در نشست صبح یکشنبه همچنین «ماموریت راهبردی» یگان‌های بزرگ ارتش کره شمالی برای مقابله با «وضعیت نظامی شبه جزیره کره» مورد بررسی قرار گرفته و فهرست تاسیسات مهم و بزرگ تولید مهمات در این کشور تصویب شد.

تنش‌ها در شبه‌جزیره کره در هفته‌های گذشته تشدید شده است. کره شمالی که درباره اقدامات تبلیغاتی کره جنوبی در نواحی مرزی چندین بار هشدار داده بود، به تازگی دفتر ارتباطات میان دو کره را منفجر و تخریب کرد تا پیام هشداری به سئول ارسال کرده باشد. 

بحث مربوط به توافق پایان جنگ کره در مذاکرات میان رهبران آمریکا و کره شمالی نیز مطرح شده بود که با شکست مواجه شد. 

تشدید تحرکات برای از سرگیری مذاکرات با پیونگ یانگ در حالی انجام می‌شود که از زمان روی کار آمدن «دونالد ترامپ» در آمریکا، او دو بار در نشستی رسمی (ابتدا در سنگاپور و بار دوم در ویتنام) با کیم جونگ اون شرکت کرد و دو طرف یک بار هم در منطقه غیرنظامی دو کره دیداری غیر رسمی ترتیب دادند.

دیدارهای سران آمریکا و کره شمالی نتوانست به توافق در زمینه خلع سلاح اتمی کره شمالی، پایان رسمی جنگ در شبه جزیره کره و توقف تحریم‌های آمریکا و سازمان ملل علیه کره شمالی کمکی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    3 2
    به به جناب پرزیدنت کیم جونگ اون! سلامت باشین! کاری با دین و حکومتتون و اینها ندارم، فقط چون این غربگداها اسم یا عکس شمارو میبینن جوش میارن ارادت داریم!! خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس