کد خبر 1096240
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
حذف تصاویر «بیل کلینتون» و «جورج بوش» از راهروی ورودی کاخ سفید

در اقدامی خلاف سنت، کاخ سفیدِ تحت هدایت ترامپ تصاویر دو رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را از دیوار راهروی ورودی این ساختمان و مقابل دید «دونالد ترامپ» حذف کرد.

به گزارش مشرق،  تابلوهای تصاویر «بیل کلینتون» و «جورج بوش» در اقدامی بی‌سابقه از راهروی ورودی کاخ سفید «گراند فویر» به یک اتاق غذاخوری در این کاخ برده شده که شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» آن‌ را اتاقی کوچک و کم رفت‌وآمد توصیف کرده که در مقابل چشم بازدیدکنندگان قرار ندارد.

گفته شده که از این اتاق بیشتر به عنوان انباری رومیزی و مبلمان استفاده می‌شود. منابع آگاه به سی‌ان‌ان گفته‌اند که به جای تصاویر بوش و کلینتون، عکسی از «ویلیام مک‌کینلی» که در سال ۱۹۰۱ ترور شد و «تئودور روزولت» که معاون وی بود و بعد از مرگ وی جانشین او شد، جای این عکس‌ها را پر کرده‌اند. به گزارش این شبکه، رئیس‌جمهور آمریکا قبل از این جابجایی هر روز با عکس‌های این دو رئیس‌جمهور سابق مواجه می‌شد.

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در کتاب اخیر خود از دوران حضورش در کاخ سفید، از نفرت دونالد ترامپ از بوش پدر و پسر نوشته است. «هیلاری کلینتون»، همسر رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و وزیر خارجه پیشین هم زمانی که در انتخابات سال ۲۰۱۶ مقابل ترامپ قرار گرفت مورد خشم او واقع شد.

کاخ سفید به درخواست برای اظهارنظر در خصوص این اقدام پاسخی نداده است.

سی‌ان‌ان همچنین گزارش داد قرار نیست به طور رسمی از تصویر «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که جای خود را به ترامپ داد، در دوره نخست ریاست‌جمهوری ترامپ رونمایی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    9 1
    خیلی کار زشتی کردن باید هرچه زودتر این کار غلط رو اصلاح کنن واین دو عکس رو به همراه بقیه عکس ها بخاطر خدمات ارزنده شون به پر رفت وآمدترین نقطه شهر (سرویس بهداشتی عمومی) انتقال بدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس