کد خبر 1095890
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
مرادی: داور اشتباه کرده است، آیا باید اعدامش کنیم؟/ تهمت زدن به داوران بی‌انصافی است

مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: هر داوری ممکن است در زمین مسابقه اشتباه کند، ولی این بی‌انصافی است که به داوران تهمت بزنیم و آنها را مورد قضاوت قرار دهیم.

به گزارش مشرق، بابک مرادی ، درباره بازی تیمش برابر ذوب‌آهن که تحت تأثیر اشتباهات تیم داوری این مسابقه قرار گرفت، گفت: هر داوری ممکن است در زمین مسابقه اشتباه کند. در همین بازی وحید محمدزاده مدافع حریف با آرنج به گونه من زد، ولی داور مسابقه ندید. آیا من باید برای داور حرف دربیاورم؟ در بازی با شهر خودرو پنالتی مسلم برای تیم ما گرفته نشد، ولی آیا به داور تهمت زدیم؟ متأسفانه ما در این فوتبال منتظر هستیم تا یک نفر اشتباه کند و ما بی‌رحمانه به او حمله کنیم.

بیشتر بخوانید:

بیانیه تند باشگاه ماشین‌سازی علیه فدراسیون و ذوب آهن

وی در ادامه افزود: من کاری به شخص ندارم و دوست دارم کلی صحبت کنم. چند روز پیش هومن افاضلی هدایت تیم ما را بر عهده گرفت ولی در شبکه های اجتماعی بدترین حرف‌ها را علیه این مربی زدند. واقعاً دلیل این کارها چیست؟ چرا ما این‌طور رفتاره کرده و خیلی راحت به هم بی‌احترامی می‌کنیم؟ چرا ما دوست نداریم فردی پیشرفت کند تا دست 10 نفر دیگر  را هم بگیرد؟ مگر این بد است؟

مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پایان تصریح کرد: هر داوری ممکن است اشتباه کند، ولی این درست نیست که ندانسته تهمت بزنیم و برخی مسائل را بیان کنیم که از آن مطمئن نیستیم. اگر یک داور اشتباه کند طبیعتاً عذرخواهی هم می‌کند. این چیزها همیشه در فوتبال وجود دارد. به‌هرحال داور اشتباهاتی داشته است، آیا باید او را اعدام کنیم؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیروزه IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    1 0
    این سه امنیاز حکم لیگ برتری را دارد واقعا حق ذوب اهن خورده شد متاسفم برای جامعه فوتبالی کشور.
  • جواد IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    قرضی بود که فدراسیون بابت بازی قبلی به ماشین سازی بدهکار بود اخه تیم محبوب نیاز به قهرمانی داره
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    اگه برعکس بود بازم نظرت همین بود؟ بالاخره داورها هم خرج دارند
  • تاج اصیل آریایی IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    فقط آقای مردای چرا هر چه داوری اشتباه ایجاد میشود باید صددرصد به نفع لنگ حکومتی و نجس باشد وفقط لنگ از داوریهای ناحق سود ببرد
  • صادق IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    1 0
    سلام دوستان. خداییش اگه این کارو با تیم‌های سوگلی تهرانی میکردن چه کار میکردن. بودجه که در اختیارشون هست هیچ فدراسیون هم که بود هیچ حالا داوری هم اضافه شد. خدا لعنت کند مافیای تهران که انقد به شهرستانی‌ها ظلم میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس