هاشم بیک زاده

برای مربی تیم فوتبال بادران این مسئله باورکردنی نیست که تمام اشتباهات داوران در لیگ دسته اول سهوی باشد.

به گزارش مشرق، هاشم بیک‌زاده در مورد آخرین وضعیت بادران و شانس صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر گفت: پیروزی مقابل خوشه طلایی امیدهای ما را زنده کرد و حالا پنج بازی سرنوشت‌ساز داریم که هر کدام برای ما حکم فینال را دارند. ما می‌دانیم که تیم‌های دیگر امتیاز از دست می‌دهند، ولی مهم این است که این پنج بازی را ببریم. تیم ما پتانسیل پیروزی در هر پنج بازی را دارد و امیدوارم در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: امسال باید تا همین هفته صعودمان را قطعی می‌کردیم، ولی واقعاً بدشانس بودیم و از طرفی از داوری‌ها ضربه خوردیم. دو هفته پیش با مس کرمان بازی داشتیم، بروید فیلم بازی را نگاه کنید که چقدر موقعیت را گل نکردیم و حداقل باید چهار یا پنج گل به این تیم می‌زدیم. جالب اینجاست هر تیمی هم جلوی بادران قرار می‌گیرد با 10 نفر دفاع می‌کند، ولی با این حال باز هم موقعیت‌های زیادی را به دست می‌آوریم.

بیک‌زاده با انتقاد از داوری‌های لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: داوری‌ها افتضاح است و باور نمی‌کنم که همه اشتباهات سهوی باشد. بازیکن ما در بازی با مس کرمان اوت می‌اندازد و در موقعیت تک به تک قرار می‌گیرد که کمک داور به یکباره پرچم می‌زند و آفساید می‌گیرد! آیا اوت دستی آفساید دارد؟! همین پرچم زدن یک گل را از تیم ما گرفت. در ضمن یک پنالتی دیگر هم در این بازی برای ما نگرفتند و یک موقعیت تک به تک را هم به اشتباه آفساید اعلام کردند. مگر می‌شود در لیگ یک تیمی به دلیل مشکلات مالی مقابل تیمی حاضر نشود، ولی هفته بعد بدون اینکه مشکلات مالی‌اش حل شده باشد بازی کند؟ آیا این اتفاقات طبیعی است؟

مربی تیم فوتبال بادران همچنین تصریح کرد: تمام اشتباهات داوران در این فصل را به کمیته انضباطی دادیم، ولی چه چیزی عوض شد؟ چرا باید یک شب قبل از بازی با مس رفسنجان داور بازی تغییر کند، چرا در بازی با آلومینیوم اراک بازیکن حریف توپ را از اوت به داخل زمین آورد و داور هیچ واکنشی نشان نداد و همان توپ تبدیل به گل شد؟ من باور نمی‌کنم تمام اشتباهات داوری سهوی باشد. در سال‌های گذشته چیزهای زیادی در مورد مسابقات لیگ دسته اول شنیده بودم و حالا به این نتیجه رسیده‌ام که در این بازی‌ها مسائل حاشیه‌ای بیداد می‌کند. شما شک نکنید که در لیگ دسته اول ناپاکی وجود دارد، حتی اگر صعود هم کنیم باز هم همین را می‌گویم.

وی در خاتمه اظهار داشت: حالا که دنیای مربیگری را تجربه می‌کنم خیلی چیزها را حس می‌کنم. در بازی مقابل آلومینیوم به کمک داور می‌گویم چرا توپ از خط رد شد، ولی شما اوت نگرفتید و روی همان توپ گل خوردیم. ایشان در جواب به من گفت که دیگر از ما گذشته و ما در انتهای راه هستیم! آیا این هم شد جواب، پس وجدان و شرف کجا می‌رود؟ هیچ تیمی در لیگ امسال اندازه بادران از داوری ضربه نخورد، آیا شما به یاد دارید تیمی مقابل ما قرار بگیرد و بعد از بازی اعتراض کند که داوری به ضرر آنها بوده است؟ فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ داده باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس