کد خبر 1095671
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
کلاهبرداری از حساب افراد مشهور توییتر

طبق گزارشات تا ساعت ۳:۵۸ بعدظهر کالیفرنیا، آدرس کیف پولی که در این کلاهبرداری استفاده شده بود بیش از ۱۱۸ هزار دلار دریافتی داشته است.

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مجازیست به نقل از ماهنامه پیوست نوشت: حساب‌های توییتر افراد ثروتمند و مشهور این شبکه اجتماعی که بسیاری از آنها بیش از میلیون‌ها دنبال کننده دارند روز چهارشنبه ۱۵ جولای به طور همزمان هک و برای کلاهبرداری از طریق رمزارزها مورد سواستفاده قرار گرفت.

طبق گزارشات تا ساعت ۳:۵۸ بعدظهر کالیفرنیا، آدرس کیف پولی که در این کلاهبرداری استفاده شده بود بیش از ۱۱۸ هزار دلار دریافتی داشته است و با اینکه مشخص نیست تمام این مبلغ از سمت مردم فریب خورده به این حساب واریز شده باشد اما بخش عمده آن مطمئنا از همین افراد گرفته شده است.

این مقدار بیتکوین در ۳۵۶ تراکنش و در طول ۴ ساعت در روز سه شنبه منتقل شده است. این آدرس کیف پول در بیش از ۱۵ حساب کاربری توییتر که برخی از آنها ده‌ها میلیون دنبال کننده دارند، با عناوین مختلف برای تحریک کاربران انتشار پیدا کرد.

در حساب کاربری افراد مشهور توییت‌هایی مبنی بر دریافت بیتکوین نوشته شد که البته در حال حاضر این توییت‌ها پاک شده‌اند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 0
    مشکوکه ، طرف میتونست با یه توییت قیمت سهام شرکتاشون رو عوض کنه و میلیون ها دلار به دست بیاره . میتونه برای پخش نکردن پیامای خصوصی شون کلی پول طلب کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس